logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特稿】河童自戴光環 網友批唔要面

2017-04-26

一般人俾人盛讚都會覺得有灟囍n意思,但「中箭」(「香港眾志」)秘書長「河童」黃之鋒好明顯唔係一般人,人]唔知頭唔知路咁讚佢,佢真係堂而皇之擺鬖菑vfb「貼堂」。黃之鋒前日鐪b出文,話美國網絡電視Netflix買鼳套紀錄片,名為《黃之鋒:「熱血青年」 vs. 「超級強權」》,仲講影片簡介話「青少年黃之鋒為了拯救家園,奮力號召群眾,凝聚人心」,形容影片「啟發人心,充滿遠見」。咁樣幫自己戴光環,真係人唔笑,狗都吠。唔少網民都質疑黃之鋒「憑乜洁v,有網民直情服鼳話︰「人不要臉,天下無敵。」

Netflix亂吹捧 被嘲等睇笑片

黃之鋒鵅u政治力量」大不如前,索性自己光環自己戴,前日鐪b轉貼Netflix將佢吹噓成「聖人」屩略間C雖然下低都有支持者留言讚好,但亦有唔少留言挑機。「Dick Liu」直言︰「很老土的劇情介紹。」「莫海生」亦話︰「咁中(鍾)意吹自己。」「何童」就揶揄︰「我]香港人等緊你挑戰共產黨呀?你幾時去挑戰呀?我]香港人都捐鱄齯祪俾(畀)你做安家費,但係點解你仲日日係FB×U唔出動,你唔係垣芨去周遊列國呀?」「Jimmy Leung」更抵死謂︰「咁要睇下係紀錄片定喜劇喇!」

另有唔少網民慨嘆外國對香港真係誤解好深。「Vincent Wai Kit Man」就話︰「外國人對『佔領』鼤z解,好似『東方主義』一樣只係一個偏見,一個(讓)人模糊印象。」「Sandy Mei Fong Chan」就問︰「『熱血青年』?有幾熱血呀?佢有流過血咩?拯救家園?!明顯係有人想捧佢做『民主英雄』!」「Leung Yat Long」就話︰「『熱血青年』?係咪楊千嬅首歌?『今天不夠電/別來加一劍/以為我還是個『熱血青年』~」

吃「人血杯麵」上位惹眾怒

唔少人都唔忿氣食「人血杯麵」龠壑屁W,竟然可以俾人講到變「英雄」。「Kais CyRus Jr.」就揶揄道︰「 黃之峰(鋒):『熱血青年』食杯麵以抗『暴政』。」「單打獨鬥花木蘭」更怒斥︰「監就『熱狗』坐,光環就gphone(之鋒)哄C做『自決派』真舒服,幾邊光環隨(唾)手可得!唔該大家盡力用有限麰^文同外國人解釋:呢條×街仔呃晒全世界,佢唔可以代表香港人,更唔代表熱血,佢只係個政治騙子。」

「Arthur Chin」就細心分析《黃之鋒:「熱血青年」 vs. 「超級強權」》個名道︰「諗落其實無錯,當時『 vs. 超級強權』的,確實係班『熱血青年』,黃之鋒做洁A就係個『:』,即係得個講字。」 ■記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻