logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

求證求真:失真圖片當令箭 范國威亂屈大橋

2017-05-27
■疑為謠言的開端帖。■疑為謠言的開端帖。

港珠澳大橋爆出懷疑造假,雖屬個別事件,反對派為魕棤癒A當然乘機造謠。有人昨日在fb上載一張在飛機上向下拍攝大橋的照片,照片中的大橋顯得「彎彎曲曲」。各激進反對派就瘋狂轉發有關圖片,質疑大橋係「豆腐渣」云云,「新民主同盟」前立法會議員范國威當然唔執輸,share埋一份仲要發帖唱衰。不過,有網民篤爆,話條橋顯得彎彎曲曲其實只係因為隔住玻璃影同埋受引擎氣流影響。結果,唔通你叫呢欓F客自己認錯呀,梗係刪post當冇事啦!

飛機氣流影響 航拍大橋顯「扭曲」

該幅引起激進反對派「異常興奮」、「證明」港珠澳大橋係「豆腐渣」儱茪龤A疑係首先由迅智廣告有限公司創辦人兼創作總監「Yiu Koon Tung」上載至自己的fb,更發文稱:「本人早前目測『港豬澳』大橋結構安全∼」其後,激進反對派網民「Sky Walker」懷疑偷圖上載至自己的fb。

有關帖子在反對派之間瘋傳,網民當然紛紛借機鬧爆。「Timmy Lai」留言稱:「歪零歪稱,好似好兒戲。」「Bernice Lo」稱:「結果就係政府話冇問題預期開放行車!」「Kam Choy Thomas Chan」更詛咒「車狺H亡,全部將葬身大海中,死無全屍,偷工減料,豆腐渣橋,死得人多」云云。

范冷嘲熱諷出醜 被雙邪助理篤爆

正在找機會唱衰大橋建設的范國威當然如獲至寶,分別在自己的fb專頁、他營運的「政治咖哩飯」及和毛孟靜合作的「毛范本土」fb專頁等「分身」上轉發了「Sky Walker」的帖子,更留言稱:「大家有冇見過好似港珠澳大橋咁樣不同高度儭颾大橋?我見過,我真係見過。」

想不到,「仗義」走去澄清鶩荂A竟然係「青症雙邪」Cheap禎(游蕙禎)鴽U理李宗澤。佢在自己fb發帖,稱「我知好想拆左(驉^佢但唔代表亂咁放料」,「手震or飛機引擎氣流搞到張相上面鼣央]洁^彎彎曲曲唔代表真係咁喎......」他稱自己近月也多次高空目測「港豬澳」,並在留言區上載了自己拍攝的照片證明one人橋並無歪歪斜斜。

李宗澤更去原post「Yiu Koon Tung」的fb留言,「飛機引擎熱氣/玻璃都會影響到你影到條橋係波浪形,搞到某位飯前議員(范國威)都炒左(驉^車啦∼∼」「Yiu Koon Tung」死不認錯,回道:「閣下『目測』一張網上圖片竟可看得出熱氣對玻璃倒映造成的影像扭曲......果然係犀飛利∼」

網民指正錯誤 傳謠者刪帖當無事

李宗澤還擊道:「條橋呢幾個月我真係睇過唔少次,係咪去到波浪型(形)至少唔係啦,再者你坐鶩茼鴘瑤T係引擎後方黎(薄^,熱氣的確係會影響到我地(])睇嚗v像。我都係咁樣去引證返姐(隉^!」網民「Raymond Ho」就做炸兩,指出:「(照片中)機翼彎到咁都估到咩事。」「Tango Chan」也說:「為鱁筆C對家,真係可以去到好盡。」

令謠言在網上熱炒,始作俑者當然有責任,但范國威身為前議員,為魕滮臛s求證都唔求證一下,就幫手散播謠言,最後竟然係「獨派」去澄清,世間荒謬事真係莫此為甚。雖然范國威個fb即時刪帖,當冇事發生,但少年你太年輕,呢個世界係有cap圖呢回事鵅C

■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻