logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特寫:影相食飯都亂屈 「熱狗」最終自己受

2017-06-25
■梁金金上載一張掩面女子照片,指是鍾琬媛去申領回鄉證。 fb截圖■梁金金上載一張掩面女子照片,指是鍾琬媛去申領回鄉證。 fb截圖

「熱狗」四處樹敵,自以為八面威風,結果班「本土青政狗」現在大反擊,要「八大門派圍剿光明頂」喎!不過,其實「八大門派」咪又係同一狗樣?此前在北區搞所謂「光復」行動,其後與「熱普城」反面而被窮追猛打、消失髐@輪鵅u北區水貨客關注組」召集人梁金金(梁金成),就試圖「有仇報仇」,貼圖話曾經傍住「熱狗」副主席「四眼」鄭錦滿參加立法會選舉的「荷蘭妹」鍾琬媛,最近去申領回鄉證,揶揄一番,結果被踢爆係老屈,但唔少人都覺得「熱狗」平時咁鍾意網絡欺凌,自己受返都好應該咁話喎。

疑似「荷蘭妹」被鞭屍

自以為係「光復老祖」,但最終參選得黥X百票而備受恥笑的梁金金,近日在fb上載一張似乎係鬖^鄉證申領處拍攝麍菕A相中有一掩面女子,並質疑該女子就係鍾琬媛,「人地(])(『熱狗』)搞地區工作之一,就係搞同街坊返『大陸』旅行,冇回鄉証(證)邊有人帶隊呀!『反共』?口號隉I」「Antony Yuen」就留言道:「掩住塊面驚人認到?」

不過,「熱城」支持者就即刻反擊。「趙雲」發帖罵道:「×你老母梁金城(成),做(造)謠話Bonix(鍾琬媛)搞回鄉証(證)?你求其(祈)搵個女人,都搵個似樣魽膌O個邊度係Bonix呀?陰濕得來又要×。去死啦!」「Brian Ko」也指:「都睇唔到塊面,你話佢係鍾嘉欣都得豲漶I」

一直同「熱狗」唔妥鵅u無待堂堂主」盧斯達就發帖「主持公道」,稱該帖是假的,「不應該牽涉無關的人。九個月來,很多人受了委屈,難免過度敏感,但乘亂無差別誅(株)連,就跟『熱城』沒分別......不認同『熱城』就不能犯他們的錯誤。」

「花生」也說:「Bonix又冇參與『清算』,唔好搞佢啦!」

網民譏「熱青城」自作孽

「唐牛」就說:「唔應該牽連Bonix,但若佢出選區選/立選,絕對唔可以支持,任何跟篤民(黃毓民)有關連既(鵅^人一旦當選, 資源會落在一眾『熱青城』首腦手上,用黎(薄^養陳到(黃敬業)霍由佳(鍾雪兒)呢d(齱^×人,我相信『熱狗』裡面係仲有『有理念』既(鵅^人,但無論幾祟(崇)高既(鵅^理念由一班×人去把持都係無用。」

「Sam Poon」就認為,「呢d(齱^係『熱青城』自己造成,影張相食餐飯都要批鬥人......」

不過,曾被「城邦派國師」傻根(陳云根)「封」為「城邦忠烈公」、但反鱄惘蚋鄑諢u本民青政狗」鵅u天河明人」就有理冇理,繼續狙擊。他稱:「鍾琬媛整回鄉證有咩問題?(「熱狗」主席)鄭松泰都上北大啦~我們流著(荂^中國人的血呀~」

在另一帖文中,他就稱:「(『青政雙邪』之一)游蕙禎衰宣誓ON XX,鍾琬媛衰呃人話自己係『本土』,跟住整回鄉證返『大陸』~」「Charlotte HeiLok」更留言稱,「禎禎靚D(齱^,鍾琬媛個樣好淫。」 ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻