logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特稿:幫「獨友」sell眼鏡 偉哥仰踩狗達

2017-06-25
■偉哥仰懶理信眾落難,不忘在fb發帖,發佈肉麻「獨照」,硬銷老友經營的眼鏡店。 fb截圖■偉哥仰懶理信眾落難,不忘在fb發帖,發佈肉麻「獨照」,硬銷老友經營的眼鏡店。 fb截圖

「本土民主前線」兩大「獨人」,「獨琦」(梁天琦)去周遊列國,咁偉哥仰(黃台仰)去鷖銦H同「獨琦」相比,偉哥仰近日發親帖,都係刷鵀s在感之類,對比涉嫌俾佢煽動,現在坐監或上緊法庭鶦Z,好似好快活咁諢C

近日,佢幫佢老友間眼鏡店宣傳,要各方友好幫襯,咁「佢地(])先有資源投放返落『本土派』,擴大『本土派』收入」云云。

偉哥仰近日發帖,向自己友推薦同屬「本民青政狗」友好的Alfred Chow,在荃灣經營的「Focus Optical」匯澄眼鏡。佢當然將對方吹捧得又專業又咩咁,仲話幫襯對方就等於「支持本土青年創業,對抗財團壟斷」,之後仲話:「俾自己友賺好過益外人。俾自己友賺完,佢地(])先有資源投放返落『本土派』,擴大『本土派』收入。」

佢又不忘寸鵀鼠e狂咬「本民青政狗」、平日都戴白框眼鏡的「前熱狗頭目」狗達(黃洋達),指該店「由乞人憎鴷晢堥鴔磥憳C嚚旨堻ㄓ@應具(俱)全」喎。

所謂鬼鬼祟祟偷番薯,偉哥仰呢排靜驉A但如果以為佢「獨心」已死就一定大錯特錯,最起碼一唔「獨」,肯定少髐j批金主繼續供養「獨琦」遊埠、偉哥仰繼續過悠閒生活。

其實,「本民前」之前籌鰲X多錢,用鶱銕袕冇交代過,現在又話要錢,真係「願者上釣」囉!

■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻