logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

戇橋抽「火水」 網民狂「鞭屍」

2017-08-16
■周浩鼎做直播狂鬧戇橋唯恐天下不亂。 fb截圖■周浩鼎做直播狂鬧戇橋唯恐天下不亂。 fb截圖

鰝L子健聲稱「被擄」奰Y幾日,公民黨黨魁楊岳橋(戇橋)一直表現得十分勇猛,仲不停將事件同高鐵「一地兩檢」扯上關係,點知林子健「頭七」都未過,就俾警察拉驉A搞到戇橋噚日即刻「笠水」,話「暫時唔會回應事件」,而公民黨亦將視線轉移到去反對大前年衝擊立法會者加刑。不過,精明嚘竷薑S點會俾佢分散注意力魽A成班人即刻麜之前個facebook直播帖文度「鞭屍」,寸佢跟車太貼,而民建聯副主席周浩鼎亦都唔執輸,鬧戇橋唯恐天下不亂,令人心寒。

搞大龍鳳屈「一地兩檢」

其實戇橋又點止一次跟車太貼魽H好似之前民主黨主席胡志偉「獎門人」上身,提出「特赦論」,要求同時撤銷違法「佔中」主事者同埋「七警」黿掘o,大家打和當修補撕裂,戇橋就當條爛橋係寶咁,最終頂唔住公眾反對奰ㄓO而轉恁C

不過,人類總係要犯上同一個錯誤,戇橋鰝L子健開記者會聲稱「被擄」麙腄A鐪b玩直播,鰜袑剼A洁u一地兩檢」、「香港境內實行大陸法」鬧得如火如荼時,話內地部門衝出薔傰d「跨境犯法」,質疑將來高鐵「割地行大陸法例」,類似情況會唔會更常見喎。

噚日雖然未算真相大白,但都足以令反對派多車連環相撞。成班網民就衝去戇橋個fb度留言恥笑佢,好似網民「Wong Cody」就認為,咁大場大龍鳳原來劍指「一地兩檢」,「鬼拍後尾枕,上綱上線乜都與『一地兩檢』扯上關係,輸晒啦!」

「Yan Tin」就話戇橋無論做律師定做盟友,竟然眼白白睇住同伴犯法,算乜炱M業,又鬘播T定事件真偽前已經偏激、偏頗評論事件,「你點對得住選民及香港市民?」

鬧劇令鴿黨誠信破產

周浩鼎噚日亦都做酇b直播,寸戇橋急急抽水,乘機借呢件鬧劇同「一地兩檢」扯上關係,唯恐天下不亂,令人心寒。Holden又話,事件令到民主黨誠信破產,質疑民主黨咁嚴重翵く熊M仲可以睜大眼講大話欺騙市民,企圖製造恐慌,呼籲警方必須嚴正徹查,甚至可以改用妨礙司法公正去檢控。

■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻