logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

鄧兆尊被紅顏知己禁跳傘

2017-08-25
■鄧兆尊(左二)主持的節目會添食。■鄧兆尊(左二)主持的節目會添食。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)鄧兆尊、朱慧敏、吳日言、朱潔儀、蘇民峰及林雅詩等昨日出席《奇妙電視百日宴》,台前幕後祝酒同慶賀啟播一百天,朱潔儀更送上親手畫的油畫祝賀。主持節目《Learning 男》的鄧兆尊表示節目會添食,但集數未定 。問到添食可有加酬勞?他說:「冇,人]睇起你,開心咪得,始終加得唔多。」兆尊笑言節目內要十米高台跳水、跳傘、撐桿跳,問到是否親身上陣?他笑說:「冇問題,幾好玩,(畏高?)好多炡ㄛ,畏妻啦......尊重隉A(三個紅顏知己有何評語?)佢]唔畀我跳降傘,(跳唔跳?)迫得緊就跳。」他又自爆之前為拍節目去了跳鋼管舞,平日亦有跳舞給三個紅顏知己睇。提到西貢地皮的事,兆尊指自己冇搞,交了給弟弟兆榮處理。

朱慧敏昨日被蘇民峰師傅指今年會行運,她謂7年前師傅指她35歲開始行廿年大運,當時好熱切期待快些到35歲,現在36歲,思想轉變了,覺得一個人開心及身體健康已是行運。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻