logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】容海恩「融化」容樂其 樂也「容容」

2017-10-06
■容樂其在fb出帖大讚容海恩。容樂其fb截圖■容樂其在fb出帖大讚容海恩。容樂其fb截圖

新民黨立法會議員容海恩不但熱心對待街坊,更以真誠融化反對派中人。社民連前副秘書長、輔仁媒體主編「熔癌」(容樂其)近日在其fb網頁上載一張他與容海恩的合照,大讚「同容海恩食過麥當勞就知佢真係出來撈」,不但讚容海恩「堅抽」,更同批評容海恩鴾H「開片」。

邀Like請食麥記化敵為友

「熔癌」此前在fb發帖,話上月17日容海恩在fb邀請他讚好,「呢齯H梗係要CAP圖公審啦。」點知容海恩真係留言回應,話大家都姓容,唔使咁計較。

大量口痕友紛紛殺入,質疑該邀請係真身定係fb管理員,又話佢塊面多雀斑,有人更問佢會唔會聚鵀P埋派月餅等等。

點知容海恩又真係應要求直播整月餅,仲約埋「熔癌」同佢班友好去麥當勞。「熔癌」餐後話:「容議員去買雞翼俾(畀)我,仲問我(要)全翼/全槌,好細心......」

之後,佢又寫鷜g文大讚對方同網民真誠互動,話佢成功當選議員並非僥倖:「當有人笑佢(容海恩)多雀斑,佢問番(返)鶩茪H介紹洠虓g面;當有人笑佢只係識派月餅俾(畀)阿婆,佢就親手整足二十個派俾(畀)你班口痕友。」

他續道:「當我介紹其中一位同事姓藍係原居民,佢即刻講到沙田排頭村,唔洗(使)諗就UP(U)得出兩個名(我當然係唔記得),然後藍生話兩位藍生都係住佢隔離(籬);當我再講佢係會搞打機比賽,佢就即場拿出手機同佢玩番(返)場,仲要扮輸(好似係)。當有出席者拿住兩封請願信突襲,佢從容不迫接完即場拆。」

網民「Peter Yip」留言道:「由容議員親自覆我cm鶪U開始我對佢認真改觀。」「Leong Ting Lui 」就話:「 你]搵friend定議員?」

「Alexander Yeung」亦出來講「公道說話」:「 唔係friend唔friend黻暋D,議員本來就唔係高高在上鴾H,而係同大家同呼同吸鴾H,由佢親自覆其實係有意思鵅C」

不過,都有齯H唔係咁諗。「Leong Ting Lui」稱:「保險經紀R()關係你比(畀)份生意佢都可以講雙贏,容海恩R()鬻A張選票就投『一地兩檢』、開放『大陸醫生』來港執業。 跟住有條友話佢咁樣冇位(無謂)寫衰佢,擺明隱惡揚善同CCTVB 一×樣。」

「熔癌」就反唇相譏:「『一地兩檢』我ok呀,而(??)家得『飯民』扮反對咋嘛,佢地(])知道反對唔到都要扮大聲有做玹暙o。」想不到容海恩就留言回應:「咁遲的(齱^(高鐵)開通左(驉^攪(搞)番(返)個高鐵團喇,我帶隊。」「熔癌」積極回應:「拿(哄^番(返)張回鄉卡先!」

當然,容樂其並唔係咩「堅貞」反對派,佢自己都一直自認係「生意人」,更公開貼文話:「唔好同我講乜×野(洁^仁義道德,有利益我就乜都得。」

不過,呢次「事件」睇到互動係幾咁重要。■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻