logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

鄺神屈人賣狗肉 轉身扮友搭膊頭

2017-10-31
■鄺俊宇扮老友搭老闆膊頭。 fb截圖■鄺俊宇扮老友搭老闆膊頭。 fb截圖

叫網民「廣傳」害食肆關兩日 事件澄清後辯稱「協助查證」

反對派成日鬧人「語言偽術」,但其實佢]先係語言偽術黻炊滶炊滶狐炊漶A而鴿黨(民主黨)瀎K俊宇(鄺神)就做鱄茈X乎常人羞恥心鴷傰d。話說身為元朗區議員瀎K俊宇上星期五加入流言行列,老屈元朗一間食肆賣狗肉,仲叫網民「廣傳」加幫手「搜證」,害到人]雞毛鴨血,關門兩日。事後發現「狗肉案」純屬虛構,鄺俊宇潛完一輪水噚日終於去鰽蔚寣A鐪acebook刪鷜g靠害文,再出返篇文去「澄清」,擺張同老闆搭晒膊頭扮老友麍菕A但就一句對唔住都冇,仲寫到自己係「協助查証(證)真偽」添,唔知頭唔知路仲以為鄺俊宇一直幫緊個老闆啊。唔少網民都好「敬佩」佢鵅u語言偽術」,有人仲留言話︰「掂呀!鄺議員!你真係完全將一個人渣無賴角色發揮得淋漓盡致!」 ■香港文匯報記者 甘瑜

上回講到,鄺俊宇未經查證,就鐪b出文,老屈一間賣羊肉煲鴾葬埻兢v賣狗肉,話自己「搜証(證)中」、「已去信警方促調查」、「請各位協助廣傳訊息」。唔少網民市民加入鬧爆間無辜食肆,老闆仲因此徹夜難眠關門兩日,而事後發現其實純屬虛構之後,鄺俊宇就一直深潛到不見人影,道歉都冇句,篇靠害文仲掛鐪b兩日有多。

群情洶湧 終刪文打倒自己

唔知係咪見到群情洶湧,太多人叫佢出薔璆N,鄺俊宇噚日終於刪鷜g靠害文,再去間食肆度食飯打卡,出個新post,完全打倒大前日鵀菑v。一開始,佢就親切稱呼個老闆做「幹哥」,仲話自己係被要求「協助跟進『疑似茠素廳』事件」,仲聲言老闆「沒有介意」,覺得大家只係「熱心」咋喎。佢仲借老闆把口話「幸好今次有議員協助查証(證)真偽」,而佢自己就會繼續「跟進」。

對於鄺俊宇將自己被告講到係原告咁,唔少網民都覺得「歎為觀止」。「Ricky Yuen」就話︰「初初未查就叫人廣傳未審先判,依(M)家扮冇事扮好人,你真利(厲)害。」「Gary Kwok」亦表示︰「掂呀!鄺議員!你真係完全將一個人渣無賴角色發揮得淋漓盡致!」

有人就質疑,老闆其實根本唔知鄺俊宇點樣害佢。「Ken Lee」就問鄺俊宇︰「有無比(畀)你之前delete(刪除)鶿q野(洁^老細睇?」「Tang Fu Wing」就話︰「如果幹哥知道上星期五係鄺神叫網民廣傳,可能未必同佢拍膊頭影相。」

屈完人竟一句道歉都冇

不過,大家最嬲都係鄺俊宇講到事不關已,老屈完人一句對唔住都冇。明顯係鄺俊宇支持者鵅uAlison Chung」都忍唔住批評︰「我對呢個post有點反感。 雖然欣賞你地(])勇於面對受害人。不過幹哥有要求你地(])查真偽咩?!你地(])之前個post比(畀)人感覺係未審先判。希望你地(])既(鵅^職員日後做多點功夫去確認後先出post,一個post可以引起好大後果。昨(作)為當區年輕有幹勁既(鵅^區議員及立法會議員,真的希望你地(])日後能做好點,謙卑點有錯就去認,比(畀)選民留下好的印象吧!」

「吳俊雄」就看透世事話,反對派成日話政府有錯唔認,但其實政府都會向公眾道歉,「 點不知鄺已完唱衰完人去人地(])間鋪(舖)食餐cheap(便宜)飯就當無事,成篇野(洁^一d(齱^歉意都無,難為老闆仲要笑住比(畀)你影post上來......一啖砂糖一啖屎......勁無恥!!」「Lee Kin Ho」就話︰「一隻羊就幫到大家明辨好壞,下次選舉大家自行決定囉......」

網民鬧爆鄺俊宇

Joe Lam︰鄺議員,寫一大篇野(洁^,你都無同幹哥講句唔好意思,別忘記你都有份誤會佢同放上FB,你唔好當自己無份。

Ricky Yuen︰初初未查就叫人廣傳未審先判,依(M)家扮冇事扮好人,你真利(厲)害。

MiuTing Chan︰點解無道歉?刪除之前抽水post,掩飾過錯,現在懶有正義為店主澄清,這是什麼手段?!卑鄙下流!

Ken Lee︰打完人一鑊,再同人食餐,真有你的。有無比(畀)你之前delete(刪除)鶿q野(洁^老細睇?

Tang Fu Wing︰如果幹哥知道上星期五係鄺神叫網民廣傳,可能未必同佢拍膊頭影相。

Gary Kwok︰掂呀!鄺議員!你真係完全將一個人渣無賴角色發揮得淋漓盡致!

Fayan Yu︰你條宅男議員,風吹邊面就向邊面擺尾,真羊/狗都不如。

Lee Kin Ho︰一隻羊就幫到大家明辨好壞,下次選舉大家自行決定囉......

資料來源︰鄺俊宇fb留言

整理︰香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻