logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

袁嘉蔚「代夫出征」? 網民寸「係人都選得」

2017-10-31

明年3月立法會補選,「香港眾志」(中箭)諗住永續佢]鶼銈q巀陵u,但邊個去馬大家都仲係估估鵅A一時話係常委周庭,一時又話係被DQ(取消議員資格)屪馱T七(羅冠聰)女友、同樣係「中箭」成員黻K嘉蔚,佢仲俾人形容係「代夫出征」添。不過,當事人日前鬘x灣一個對談會上就振「婦」綱,話唔鍾意「代夫出征」呢個講法,仲因為有報道標佢做「羅冠聰女友」而省鱄荌O者一鑊!雖然佢有佢咁講,但網民一於睬佢都傻,寸「中箭」想玩家族政治,又覺得佢知名度、辯才同往績欠奉,「M家真係係人都選得。」 ■香港文匯報記者 陳庭佳

袁嘉蔚日前去鬙x灣出席一個香港女性參與政治儮嚚芛|。根據對談會鴾憒r記錄,袁嘉蔚話自從三七入鬙U之後,佢做鬫n多訪問同演講,但無論主題係乜洁A焦點都係佢鵅u羅冠聰女友」身份,「有次有個記者問我『香港眾志』未來方向,因為其他人都入獄了,我回答之後,再看訪問,他的文章,我的身份也只是羅冠聰女友。我很憤怒,我跟那個記者說,我接這個訪問的身份是『香港眾志』的成員,不是羅冠聰女友,最後他有改了。」

佢又唔鍾意齯H講佢「代夫出征」,「好像他(三七)出來我就要退場,在他假釋的當天,進法院前,我在媒體前對媒體說我的感受。他假釋出來了,我就突然退後了,成為聯絡員。」佢對外界覺得佢係代替品感到難受,因為佢唔係一個素人,亦都有自己擅長鵀a方,希望未來可以塑造到比較獨立翵郊驉A令公眾認為佢係有能力鴾k生,而唔係依附魒k友身邊鴾p女友喎。

AQ差 自言三七入冊瀕崩潰

三七保釋之前坐魖潃茪諢A袁嘉蔚就話自己每日都瀕臨崩潰,對於好多人黻搨堀覺得唔耐煩,「很多人會走過來,每天起碼十個,來問我,『你好嗎?適應沒有?』在我心裡我都想說,『廢話,怎麼會好啊。』我知道那些問候是善意的,我也很感謝,但每次的問候都是每次的傷害。」

三七就話有得保釋隉A但衝擊立法會13個人又唔係政治明星,邊會有咁麉搮J?其中「中箭」常委林朗彥同社工梁曉暘,仲要鬗J面面對情海翻波!同場麊L朗彥女友、「中箭」成員黃莉莉話,男方入冊兩星期之後,雙方曾經分過手,當時佢試過箍煲,但??家覺得即使唔可以鰝薿I一齊都無問題,因為仲係非常親密嚝啎阹{。

梁曉暘女友、前理大學生會外務副會長黃沅羚更自爆已經分髐漶A「在他入獄後,我在幫他處理所有東西的過程中,我發現一些事情吧,是不可以公開的」,如果公開驚畀人當佢係衰人咁話。

赴台振「婦」綱 願「走得更前」

除鬘x灣振「婦」綱之外,袁嘉蔚亦都接受鱄輕銙瓥像X問,重申唔鍾意人]話佢「代夫出征」,「如果有一天我願意走得更前的時候,都是因為我自己」,又話「中箭」唔想鷏刐嚚しs一個三七出薄A但就死都唔肯透露人選同埋內部遴選機制。「Ka Chun Yu Bryan」諷刺道「??家真係係人都選得」,「Chris Chan」就覺得「搵個低少少鴷N表,咪一定聽話無偏差。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻