logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

鄧麗欣望新片票房有驚喜

2017-12-07
■鄧麗欣與周秀娜及樂基兒出席主演電影《女人復仇》首映。■鄧麗欣與周秀娜及樂基兒出席主演電影《女人復仇》首映。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)鄧麗欣(Stephy)與周秀娜(Chrissie )及樂基兒前晚到九龍灣出席主演電影《女人復仇》首映。當晚Stephy跟Chrissie不約而同以斜膞裝現身,問到事前是否有夾過服飾?Stephy笑說:「冇襯過,不過我們成日都係咁,上次宣傳又係,好誇張,可能這就係拍戲的默契。」 Chrissie亦稱見到大家的服飾如此襯都好驚喜。

談到對票房可有信心?Stephy笑謂不敢去想,希望會有驚喜:「十二月有咁多大片,呢套係好女人的戲,拍完覺得好爽,好似為女性發聲,加上近日又有好多女性報道,希望藉住呢套戲為女性加油。」問到Chrissie做模特兒時可有遇過不快經歷?她表示有聽聞過,但自己就沒有遇過,覺得受傷害的人夠膽講出來,是要極大勇氣,但希望大家關注杜絕這些事情發生。

樂基兒打戲打傷替身

樂基兒身穿黑色Deep V晚裝現身,新婚不久的她發福了一點。問到老公Ian可有前來捧場?基兒說:「冇,遲些先再約埋朋友一齊睇,(戲裡有性感演出,可怕老公介意?)都唔係好性感,平時做運動都會穿Sport Bra,係健康的性感。」對於自己的演出,她給予100分,因好耐沒拍戲,又是第一套打戲,自己又唔識睇中文,已經付出100%,當然永遠都有進步空間。問到拍打戲可有受傷?她說:「我個角色成日畀人打,但拍時我成日打傷替身,因為唔識用力。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻