logo 首頁 > 文匯報 > 采風 > 正文

【作業簿】送禮物要花心思

2018-01-12

林 作

聖誕節就盚L驉A各位男士剛剛搞掂齫q另一半儭t誕禮物,但係應該又要開始頭痕褽黿﹞H節送咩好。當然,前提係首先你要有......不過,即使你仍然係單身貴族,為媽媽家姐甚至女同事鬘V日添上一份心意亦不失為一個好主意。

問題蟆捸T就算我真係想扮暖男送份禮物畀女朋友,又或者要討好暗戀鬫n耐鴾k神,究竟要送乜好呢?買衫?買大儭嗃]覺得你話緊佢肥。買珠寶?係幾好鵀係你開壞鱄蚗Y呀師兄﹗以後買唔返同等洃H]就覺得你變孤寒驉C手袋?千祈唔好﹗十萬個女人有十萬種口味,尤其係M家LV、GUCCI鬘垠惜W氾濫已經變到好俗氣,你都係等你BB睇琤再去碌卡。性感內衣褲?Well,男人梗係鍾意,但係相對上保守麰輕鉹k性可能會認為搞Cheap鼳]而畀紅牌你。再者,一個唔好彩搞錯鱁e齫q姨媽儭雱A都可以準備去朝鮮勞改。

咁一個聰明翵k士應該點做?M家呢個世代乜都講要度身訂做、獨一無二或者DIY。有心思鵅A親手整蛋糕或者上網學下點樣整彩虹玫瑰,保證你女神或者女伴U爆。嫌麻煩鵅A上網訂做有名字刻鬗W面麰犒◣峈抶佴╮A亦不失為一個好嚙嚝隉C如果送畀女同事儭隉A一張得體龠P卡加上幾行有心思鵀r句(可能係關於某矕蕈g發生鬺A]之間鵀魚鴩き﹛^,絕對可以顯出你餰aste而唔會感覺突兀,隨時係一段感情萌芽麉晷驉C至於屋企人,應該比較茩鶾磪峏吨霅情A例如話係郵輪或者海洋公園之類黈M票,平儭雈i以選擇酒店鵀菃U餐,請屋企人大擦一餐。

老實講,好多收屩妒咧銋窵X個月後你就會完全唔記得鼳鵀s在。為環保為實際都好,送玵q孎A關心鴾H其實最緊要鼣ㄚY搵囓i以Fit Into佢生活麊咱鞳C如果有攭笆B翵k士同時有一位以上鴾k伴的話,畀你]一個溫馨提示︰記得買同一款屩妒城e畀你鴾k伴們,否則他日一時記錯儭傮Ёぉ琱H大刑侍候啦!

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻