logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】開炮狂轟撐咖喱飯 韓連山得罪「全宇宙」

2018-01-19
■韓連山將「賣港」改為「和理非」,其後更索性將帖子刪除。網上圖片■韓連山將「賣港」改為「和理非」,其後更索性將帖子刪除。網上圖片

有意參加立法會新界東補選鵅u新民主同盟」咖喱飯(范國威)點解咁乞人憎?睇鵀P佢行得好埋鵅u堅實支持者」、即係「神隊友」係咩款咪知囉!「保衛香港自由聯盟」創辦人韓連山為鰼楨@喱,初選時就不斷狂轟其他唔支持咖喱鴾牊麍ㄣN係「賣港」,包括民主黨、工黨、「香港眾志」等等全部中晒地圖炮。結果,「佔中三丑」之一陳健民都忍唔住寸佢「宇宙唯一不賣港」,民主黨立法會議員林卓廷就鬧佢分化「民主派」。不過,「粗口教師」林慧思就撐佢,仲鬧「泛民」係超級飯桶,要「遠離飯民保平安」喎。

反對派為鱆圻鴠握j交唔係咩新鮮事,鰝勴鼢褻﹛A將明明同係反對派「戰友」儮鴾煻縐鴗@文不值。當然,佢]唔會自己出手,而係搵自己支持者做爛頭卒,好以九龍西初選姚松炎打馮檢基咁,前者鴾銕貜抴N講到後者唔死都冇用咁。其實,新界東都唔弱,撐范國威嬼連山一樣,四圍開地圖炮。

批評初選圍爐「賣港」

韓連山鰝勴麉e,已經出文質疑反對派初選,話負責設計呢個機制鵅u民主動力」趙家賢同鄭宇碩「與傳統『泛民派』的某些政黨關係太密切自然有所偏袒」,其中「組織投票」的組成,「看到不少會為某一政黨抬轎的組織」,「令人感覺是『圍爐取暖』,甚至有『造馬』、為某一政黨『抬轎』之嫌」等等。

在初選當日,佢仲鐪acebook上載了一張林卓廷、工黨張超雄、社福界邵家臻、「眾志」黃之鋒為工黨郭永健拉票的照片,更寫上「飯民賣港集團在大圍!大家能讓他們繼續亂來嗎?快來投票支持真正堅持麰S國威」。

林卓廷批分化「民主派」

林卓廷就鶾q台節目狠批韓連山:「在重要關頭,韓連山竟然分化『民主派』,居心何在?!」陳健民也發帖揶揄:「經過這一役,大家都知道,宇宙唯一不賣港的只有韓連山。」

民主黨立法會議員尹兆堅就留言:「KM(健民)都要發炮,證明有人幾差勁!」郭永健就提醒:「教授小心,明槍易擋,暗箭難防。」

任建峰斥「含血噴人」唯佢獨尊

卸任驉u法政匯思」召集人鵅u澳洲西人」任建峰昨日也撰文,話「韓連山是社運各主要弊病的一個樣本」,批評韓連山「最近四周含血噴全世界是『賣港賊』」,更力數佢事事唯佢獨尊;將其他有否留意他的偉論作為大家是否關心議題的標準,逢集會就爭發言,一旦不讓他上台又會覺得自己不被尊重而發難等等。

「粗口老師」反擊「飯民」

立場激進麊L慧思就撐韓連山,仲開炮轟傳統反對派中人。佢留言話自己一早就知道初選肯定又係玩圍威喂,「飯民班廢柴,你都係遠離飯民保平安。我而(M)家就玩飯民撐邊個,我就投相反鶩茈薔D派,搵范國威倒下米都唔錯!因為我肯定香港起碼衰多十年,因為飯民實在超級飯桶!」

佢仲點名鬧民主黨同關係親密黿虼鞳G「其實最猛鬼鼢N係所有民主黨人,包括教協......(教協)政治取向及其選舉方式都超級造馬!」

韓「被滅聲」 帖都刪埋

不過,韓連山在「壓力」下「被滅聲」,先將引起批評的帖子的內容由「賣港集團」變成「和理非集團」,最後就連帖都刪埋,其後仲話自己要閉關寫作,所以暫別fb喎。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻