logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】職工盟杜振豪挖舊文踩蟲炎

2018-02-21

到底有咩深仇大恨,會掘返一年前鴾憟X薛撋呢?職工盟清潔工會幹事杜振豪前晚就鐪acebook度出文,引用立法會九龍西補選參選人蟲炎(姚松炎)舊年話唔可以只靠起公屋解決房屋問題髽b文章,批評佢講洢Y「毒草」,仲鰜蛈P佢計晒數,補多句「唔好講到政府真係俾(畀)唔起」。蟲炎話晒都做過城市研究嚝ヰ怴A今鋪真係俾人明剃眼眉,仲要臨補選先摷返舊事謠縑A唔通反對派陣營又分裂?

話說蟲炎舊年鐪b出文,話「合作社房屋」先可以真正解決房屋問題,仲話加建公屋背後有好多考慮,例如有「融資問題」,因為公屋係靠出售資助房屋鵀洶J去起,而出售儭磣U房屋數量又「受制於」私人發展商「容許」嚗げq喎。佢仲話市民要政府加建公屋係「一廂情願」,所以解決香港房屋問題唔可以靠起公屋,而要靠佢最吹捧鵅u合作社房屋」苤C

狠批篇文的講法「乃毒草」

篇文當時其實已經都俾唔少人鬧,但事隔一年大家都唔記得鷘峈◣O篇文。「David Tai」當時話:「姚先生只計算了部分的建築成本,並且完全未計算土地價值,誤導!」「Billy Suen」也道:「原來香港地價成本是$0,姚議員,你白痴的嗎?」

點知鷏刐麉e夕,杜振豪就掘返篇洏X薑嬤氶A仲跑去佢度留言推post(文),幫佢「二次宣傳」一次,但就劈頭狠批蟲炎的講法「乃毒草」,聲言政府鰤]政上絕對有能力、有條件興建更多公屋,「唔好講到政府真係俾(畀)唔起。」

佢仲話蟲炎講居屋收入補貼公屋,只是睇到表面數字,實際上公屋居屋都係由政府補貼,「無論起公屋定搞另類房屋,最大成本及政治阻力其實都係土地問題。姚生用一副好似揭穿秘密的口吻,講到重點係建築成本問題,真係黑人問號。」

就係咁,蟲炎呢兩日又因為呢篇文俾人鬧多次。「David Chu Wai Chung」直接挑明謠縑J「即係阿姚生反對起公屋。」「Jess Cheng」就覺得有樓鬗屩峈1壁馬p人市場︰「 其實最終咪又係唔敢提政府大幅注資公屋驚影響私人市場......」

話晒之前反對派又迫走民協老馮(馮檢基),又搞到民主黨Plan C袁(袁海文)閃退補選,都係為鷋穭葝肅峈隉A臨選搵返佢篇舊文出薛蟪說A係咪反對派再分裂就未知,但肯定有灡蘆G囉。「Edison Cheng」就鷈峈◤蚽d言話︰「我實投畀鄭泳舜。」

同區候選人還有鄭泳舜、蔡東洲。■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻