logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【街談網議】橫行麵包店 30鼠輩玩「搶包山」

2018-02-21
■有網民拍得有老鼠在麵包店內橫行。 「沙田友」圖片■有網民拍得有老鼠在麵包店內橫行。 「沙田友」圖片

老鼠通常經常出沒於溝渠及垃圾堆,身上沾有病菌,不禁使人「聞鼠色變」。facebook專頁「沙田友」昨日上載片段,拍攝到沙田瀝源h一間麵包店前晚凌晨有大量老鼠在店內橫行,更在麵包上行走。店東陳先生其後向專頁展示多張滅蟲公司單據,強調他們每月至少滅蟲滅鼠兩次,估計新年休假數天,吸引附近花槽等地的老鼠跑入店內。

沙田街坊Joey向有關專頁報料,指前晚凌晨約2時50分行經該麵包舖,赫見店內出現老鼠為患的場面,數量至少30隻,形容為「恐怖級別」,更坦言:「人生從來冇見過有咁多老鼠係灟鼓囿近走來走去,多到數唔到咁,太得人驚了!」該片長近1分鐘,店內亮蚇O,約10隻老鼠在店內跑來跑去,部分站在已包裝好的方包上嗅聞,雖然方包有膠袋阻隔,但感覺相當不衛生。Joey估計店內方包可能供應予茶餐廳,擔心其他人食用後會影響健康。

店東稱每月滅蟲滅鼠兩次

店東陳先生其後向專頁回應鼠患一事,指一向有聘請滅蟲公司,在店內滅蟑螂及滅鼠,每月最少兩次,已聘用該公司超過5年,又形容今次是不幸事件,懇請大家見諒,已馬上安排滅鼠公司做打掃工作。根據其提供的滅蟲公司單據,最近一次滅蟑螂及滅鼠,是在本月9日進行。

網民憂多菌或「食死人」

截至昨晚7時,片段已有逾10萬次點擊,吸引超過800個留言。不少網民稱,一向有光顧該店,並形容其出售的麵包「又平又好味」。「馬志勇」則道:「嘩,打爛人地(])飯碗都係咁講,要報食環喎,真係食死人咖(謘^,老鼠咁多菌。」「King Yin Leung」開玩笑道:「大家誤會了,總廚其實是五星級大鼠。」

不過,有人就見怪不怪,「其實(老鼠)間間都有啦,成個街市收左(驉^當(檔)後,都好多老鼠係(騿^到跑,咁係咪以後都唔幫襯街市。」「Elsie McMuffin」也諒解地留言:「如果係新年收爐幾日唔開,整定訂單比(畀)過年後餐廳用都唔出奇!蛇蟲鼠蟻一冇人走晒出黎(薄^都好正常,不過如果知道本身有老鼠為患,麵包的確可以再包裝同保存得衛生齱I我相信小店都唔係想食死人,都可能係環境受害者。」

「Yat Hung Choi」更指:「根本佢成條村(h)都係老鼠,佢點做都滅唔到,唔係幫佢講好說話,佢幾乾淨有野(洁^食味都一定有,問題只係多定少。」「Fanto Cheung」也道:「其實間鋪(舖)對面空地同公園都有好多老鼠洞,奈何近年都冇人正視,間鋪(舖)對正一個老樹頭,入面就已經一堆。」■香港文匯報記者 文森

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻