logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【求證求真】工黨「新同盟」亂抽水 隨時打爛保安飯碗

2018-04-17

未了解真相就亂咁批評人抽政治水,務求搞大件事先,可算係反對派政客嚘D技。網上近日流傳一張保安員雨天手指指趕走狗狗麍菕A網絡花生友自然大鬧特鬧,話佢不近人情。工黨同「新民主同盟」見「機不可失」,走去個保安員所屬公司抗議。不過,有片有真相,根據完整視頻顯示,該名保安員只係將隻狗趕離行車通道,反而係有個女人引隻狗出去淋雨諢I唔搞清楚真相就去人老闆度抗議示威,呢欓F黨有冇諗過分分鐘令到個保安員冇鬙髐u?冇,因為佢]只係諗到自己!

話說麙i手指指趕狗相在網絡瘋傳,唔少花生友鬧個保安員,有人就認出該處係位於荃灣儮饕F環球中心。工黨社區幹事趙恩來,同「新民主同盟」區議員譚凱邦見「群情洶湧」,即刻齊齊去該處示威抽水,矛頭直指該中心的管理中心,話人]管理文化「官僚」,叫人制訂動物友善政策。譚凱邦仲鬖菑vfb踩個保安員一腳,話「落雨期間趕走狗狗,是不太有同理心」云云。

疑拍片者友人引狗淋雨

不過,做人真係唔應該看圖作文。所謂「有片有真相」,將幅圖上載上網鴭l作俑者,原來仲上載鬫迂齯钁棜儦L程。

片中見到,狗狗係走向車道、靠近正在該處上落貨的貨車,保安員行過去冇呼喝更冇郁手郁腳,只係手指指揮揮手咁趕佢走,當狗狗行開少少、離開魖捆D但繼續停留鬗中艀野侗B頭的地方,個保安員已轉身離開、不再理會。反而懷疑係拍片者個女友人,引隻狗走鬙X去中心範圍淋雨。

大批睇髐嚘竷薛撋其他人唔應該單憑一張相就網絡公審個保安員。「Zeo Cheung」道:「個保安都係指開叫佢企埋一邊,都冇叫佢行出去。」「Kurbie Lam」說:「睇返條片頭10秒,鶣蚴Y停車場屭悔J(鵅^出入位,地下有車轆痕跡,即係屭悍Y經鶣袛p出來再停係(騿^片中架(謘^GoGo Van鶣蛂A隻狗停係(騿^車路度都好危險,個保安都係指示狗仔離開姐(隉^......」

唔少人更批評明明係拍片者個女友人引隻狗出去淋雨。「Rilak Yuuri」說:「保安只係將狗狗趕離主要車輛出入口通道,佢一離開通道個保安就無理佢,反而拍片條友影住狗狗走又唔幫,佢條女仲引左(驉^狗狗出去淋雨,跟手再放相放片公審保安,呢曮}係『人性光輝』囉!」

工黨同「新民主同盟」走去抽水,當然令好多網民同樣反感。「Kenny Li」批評:「班食飽飯泛民即時抽水,就算位保安可以保住份工,以後日子都好難過!請問各大愛L準備好夾錢養起保安一家未?」

「Wing Ng」嘆道:「重(仲)要係工黨,個保安真係多得佢唔少!」

「Ken Chan」就揶揄:「個(鶠^班政棍見個個都指責緊個保安,仲唔拿拿淋(臨)衝出黎(薄^加一棍咩!」

■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻