logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】莫乃光挺高鐵 「中箭」社記狂插

2018-04-25
■黃浩銘指名道姓鬧莫乃光。黃浩銘fb截圖■黃浩銘指名道姓鬧莫乃光。黃浩銘fb截圖

30幾個立法會議員日前考察粵港澳大灣區,最後一項就係由廣州南站坐高鐵落返福田站,而有份參與考察嘅「民主派會議」召集人莫乃光,就唔知係咪俾「中國速度」感動到呢,竟然話反對派並唔反對起高鐵香港段,無理由要將香港隔絕,佢哋只係覺得最大問題係「一地兩檢」法律問題啫。𠵱家喺立法會無任何議席嘅「香港眾志」(「中箭」),噚日就整咗條「短打」,實際就係對莫乃光單單打打,不點名鬧佢遺忘反高鐵經驗,又針對佢出身功能界別,話功能界別並非代表人民嘅議員喎。社民連副主席黃浩銘就畫公仔畫埋出米田共,直呼「莫乃光不代表我」,睇怕莫乃光呢個召集人都有排拆!

批缺代議士風骨

「中箭」條「短打」大玩煽情,話當年反高鐵點好點好,可惜「有民主派議員」話反對派並唔反對起高鐵,只係擔心「一地兩檢」法律問題,「議員遺忘寶貴的運動經驗,背棄一貫立場,我們無法苟同,必需表明堅拒被代表。」

佢哋聲稱除咗「『一地兩檢』破壞法制」,高鐵仲「毀人家園」、炒高樓價,亦都令基建超支成為常態,真係乜衰嘢都關高鐵事,但更絕嘅可能係呢句:「功能組別並非代表人民的議員。」

咦?咪即係話緊IT界出身嘅莫乃光?咁都未夠,條「短打」結尾嚟多句「或許有議員以為溫和姿態可以爭取中間選民,卻忘了大眾仰望的是代議士的風骨。」

成篇文擺明單打莫乃光啦,不過喺獄中保釋無幾耐嘅「村長」黃浩銘,就驚班村民唔係咁諗,喺分享篇文時加咗句:「毋忘反高鐵抗爭,莫乃光不代表我!」

「Cyrus Lau」就玩火燒連環船,篤埋莫乃光喺「專業議政」個盟友李國麟出嚟,話佢當年有份支持通過高鐵撥款,所以之後做埋公大護理及健康教育學院院長,更上一層樓咁話。■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻