logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】無蒙頭無落孖葉 網民認同「不合常規」

2018-05-07

鴿黨立法會議員許智葖e日被捕,鴿黨主席胡志偉又跳出豁@短,質疑警方唔先預約,認為做法「明顯不符合應有的常規及常識」。呢番驚人說法,竟然獲得網民「認同」喎,「我都話不合常規呀!遲12日才拉人......哼!無蒙頭,無落孖葉(手銬)......真係不合常規!」

發表上述言論嚘竷薄uLinda Look」都幾畀心機謘A仲貼鰼i「現實版」同「常規版」鴭諿溯炾給鴾鞢A表達出應該點樣拘捕先琚]見圖)。唔少網民都留言、轉貼附和。「丁丁」揶揄胡志偉︰「你溝通下先la(啦),你黨友係唔係拒絕戴頭套?」

「Eric Lee」質疑︰「乜議員大×晒呀有特權?」「Kei Man Wu」反問︰「警方怎樣做洁A都要聽你民主黨話?」「Ken Pang」亦問︰「嘩,『泛民』惡過雷公呀,原來搶野(洁^警察拉人都有錯呼(乎),犯民犯民,是否搞民主一定要打家牷]劫)社(舍)是民主派別(必)修課程?」

「Henry Wong」就引述返公民黨黨魁楊岳橋之前鵅u精彩人生論」話︰「『弱(許)智腄z終於找到佢精彩人生啦,唔好剝削佢寶貴嚝鷛|呀!」■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻