logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:「渠邊腳味」派街 吳錦雄玩謝義工

2018-06-10

又臨近端午時,作為服務地區者,派係好正常鵅A但民主黨沙田區議員吳錦雄,就俾人影到前日3號強風及紅雨期間,成班義工麜大圍顯徑黻狦陪辦事處門外包,照片可見地下濕晒,義工就鬺|渠邊做洁A而唔少包材料更放鬖a下甚至俾人踩住。照片在網絡瘋傳後,吳錦雄自然俾網民鬧爆,話佢用黑心「回饋」街坊。吳錦雄就鐪b發聲明回應道歉,但就話呢班街坊咁熱心發揮社區互助互愛的精神,用金錢都買唔到喎。

網民批評佢將義工擺上^,用完即棄,極冇良心咁話。

地面包 腳踩材料 賴人心急

民主黨黑心呢批相鷅舋蛹げョA相片所見,多名長者在3號風球雨紛紛下,就鬺d錦雄辦事處門口、坑渠邊的地下包,葉、繩,綠豆蓉等材料更直接放在地上,有人更用腳踩上去,咁重口味,真係睇見都唔開胃。

吳錦雄其後鐪b發聲明,首先解釋話自己得到包材料的贊助,仲將班義工擺上^:「難得有一批熱心的街坊,冒住三號風球紅色暴雨,自己出錢出力出食物出時間,一齊(聚)集在議辦一起包,目的是要讓街坊感受節日的溫暖,發揮社區互助互愛的精神,這是用金錢買不到的。」

佢仲話,由於有市民關注其辦事處鶪擖捃q工所包裹子,係鶺藿瓟疇秅ㄡz想的情況下製作,「為安全起見,我們呼籲各位已領取子的義工及街坊朋友,請勿食用,並將所有子銷毀。......最後,本人及本辦事處對是次子製作監管不善深感歉意!本人定當吸取教訓,檢討不足作出改善!還望各位見諒!」

曾發「乾淨相」又偷刪 擺明有鬼

吳錦雄鰡筐傳媒查詢時仲話,由於當日到場街坊太多,辦事處難以容納,所以有街坊「一時心急」,就直接鬖a上包。

不過咁喎,吳錦雄當日鬖菑vfb發當日鴷]照片,但張相就係幾個義工麜辦事處裡面、非常衛生黿〞p下包喎,咁即係佢自己都知道班義工係鷁鬊銗],而且好唔衛生,所以先鬗萿儘{明黿〞p下選擇性發相誤導市民。而在事件曝光後,佢仲將呢批「劇照」hide驉A擺明係心中有鬼啦!

網民「Greedy Cat」就留言狠批:「唔好出左(驉^事就賴義工心急所致啦!一瓥d任感都無,人地(])好心幫你,有事你就賴人,痴(黐)線!」「Kin Hung Chan」也道:「義工都係聽你地(])點講佢點做姐(隉^,唔好將責任推去義工到(度),你咁講令到幫你既(鵅^義工好心淡!」

「Billy King」批評:「真鰬~(使)人唔洗(使)本,搵班義工翻(返)來三號風幫你包,一出事就賴落義工度,吳錦雄你敢唔敢講你唔知情?監管不善都講得出口,白鴿黨一脈相承麰榆獢G用完即棄!」「Ching Yue Kan」就揶揄:「見微知著連民生問題都唔認真,就知道他們說一套做一套,做鬼都唔靈。」

■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻