logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

「獨軒」被篤爆唔開會 恐嚇「獨師」圖滅聲

2018-06-15

反對派議員呢,成日將咩「民主」、「公義」、「言論自由」掛鬗f邊,但身體好誠實鵅A一旦俾人篤中不可告人鵀漸煄A就即刻發晒爛渣。支持「港獨」鴾中憭j學講師劉正麜經營髽b專頁鬧「自決派」議員區諾軒多次缺席立法會會議,當大家以為身為立法會議員,又係區議員懮,如果真係俾人抹黑可以講儮D理反駁魽A點知佢就好似潑婦罵街咁,去人fb留言鬧人黐線啦,起人底啦,搵人]陳年舊事出謠膩捸C劉正就發文批評,「係咪想恐嚇我唔好再出聲?原來呢矕N係一個民選議員回應一般市民質詢鴾閬﹛H......你還相信飯民(泛民)真的是守護市民的一方嗎?」 ■香港文匯報記者 陳川

區諾軒近日因多次在立法會討論「重要議題」時缺席冇投票而被劉正鐪b專頁鬧爆。身為議員,仲要自稱「民主」,人]根據事實鬧佢兩句,等於汽車維修員隨身帶住士巴拿一樣都係好合理隉A你真係衰鱈}認錯,人]屈你咪垓z據出薑牰橝o!

區軒心裡苦? 鬧鬻A先算

不過,唔知區諾軒係咪八奇,思考領域真係同一般人唔同。佢的確有發帖解釋因為一單一個月前約好之事而缺席投票,但就死都唔肯講咩事,話因為要「保護相關人士」喎。

咁儭挭嚏A智商需要好似「青城派國師」陳云根鴾銕貜昋搹酗@百先會收貨。

劉正繼續鬧:「堂堂一個議員,就竟然用真身戶口走去人]fb留言潑婦罵街。」

區諾軒鰩d言度講曮妝O?唔係道歉、唔係反駁,而係起劉正鴭部A包括話佢係中大教日本研究唔掂啦、佢屋企人係警察啦,唔夠人講就話人係烏蠅、黐線等等,真係完全展現鼳作為一個反對派議員應有黈蟢銵]見另稿)!

劉正:「黑議員」阻人質詢

劉正發帖話區諾軒好似情緒失控咁不斷留言批評佢,「其實作為一個立法會議員,係咪應該先保留一瓥怜禰鼤z智先呢......即係如果一個擁有咁大公權力巀陪情緒竟然咁唔穩定,我係好擔心有人會亂用政制賦予佢幭v力黎(薄^做壞事、玩迫害。」

佢其後以《當向區諾軒議員質詢換來恐嚇一刻,你還相信飯民(泛民)真的是守護市民的一方嗎?》為題發文,話自己質詢區諾軒後,對方「由始至終都沒打算就事件進行澄清,而只是進行一連串的人身攻擊和恐嚇」,包括持續披露佢鴾@灟茪H資料,例如「你以前做過什麼、你家人是做什麼職業、甚至你在哪裡上班我全都一清二楚」。

劉正話:「當然這些資料都是可以公開找到的,但在這個時候提出這些與市民質詢完全無關的內容為的是什麼?......不就是暗示『我對你私隱已掌握到相當程度,警告你如果再追問下去,我就有辦法令你不再安全』的恐嚇嗎?」

佢直指,自己從冇諗過有尊貴鴷萿k會議員,會以「黑社會方式」嘗試嚇阻市民質詢,「而這個黑議員還要是來自飯民(泛民)的港島區民選議員,『議會陣線』和『香港眾志』的代表區諾軒!還記得許智峰、胡志偉等人當日說個人隱私對於立法會議員是如何重要嗎?怎麼『飯民(泛民)主派』裡面,就有政棍專門以別人的個人資料作為嚇阻市民質詢的『武器』?」

佢繼續質疑道:「我想請問在今日香港,『泛民主派』究竟是守護市民的一方、還是恐嚇市民的一方?當原來市民向飯民(泛民)議員查詢一刻,卻換來公開其個人資料及各種恐嚇的回應,以後還有誰能、誰敢真正監察『泛民主派』?我作為一個普通市民是否連擁有『免於恐懼的自由』的權利也沒有?」

網民:唔??公帑咪無人煩你囉

「Kwokchun Cheng」就留言揶揄區諾軒僅因受到批評就發爛渣:「你唔逗(??)九萬六公帑咪無人煩你囉!」

「Yuk S Siu」亦話:「議員有責任監督政府,而巿民同樣應該監察議員表現。既然有巿民質疑你所提及的『重要的事』是否指去旅行,可(何)不大大方方的(地)回答巿民?」

「Vincent Li」恥笑道:「平時飯民(泛民)唔開會當食生菜,其實阿區議員可以大方承認為同老婆遊埠有票唔投,反正下次選舉大家又要以大局為重含淚(投票)。阿區議員無承認亦無否認去日本,重(仲)要好隱晦咁話要保護某人,唯一合理儭挭懂N係,鶩茼P佢去日本又好重要鴾H唔係佢老婆......講到哩(呢)度,佢發癲咁轉移視線係可以理解鵅C」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻