logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】惱羞大鬧劉正臉書 被潤爆煩死「關公」

2018-06-15

「自決派」立法會議員區諾軒被中大講師劉正批評佢幾次開會都缺席,就走去人]fb留言,但唔係要解釋或者反駁喎,而係不斷挖人家底,話人博出位,話人神經病等等完全同佢缺席呢個主題無關洁A到唔夠人講就即時轉移話題。呢段區諾軒同網民嚘貑m對話,大家都應該細心學習呀,因為真係近年政治人物「關公」災難鼣怢帢虴驉C

一開波就離題 寸人「警察世家」

劉正鐪b專頁「無神論者的巴別塔」度寫鰲X篇文鬧區諾軒後,區諾軒就走去人]fb度留言撩交打。劉正就話要cap低佢黚d言以防對方delete鷛篽N事。咁樣,劉正就太睇少區諾軒啦。

區諾軒留言話:「你都唔好delete警察世家個留言。」劉正反問:「下(鵅^?點解要DELETE呢?」區諾軒就話:「你咪自己諗下(鵅^點解提差佬囉!」

相信正常人都會睇到一頭霧水,網民「Kristy Hayin Wong」黚d言就令人豁然開朗:「人地(])屋企做警察又點?就等如(於)揭發你瀆職係錯?」「Kinson Yuen」批評:「郁d(齱^話人警察世家乜乜××,係咪家庭成員有人做警察你都好介意先?選擇果(鶠^時出聲講嘛!開街站嘛邊個做差佬或者屋企三代有人當差都唔好×投票比(畀)我丫(魽^嘛。」

理虧轉話題 避談唔開會

好一個區諾軒,唔夠人講就即刻轉移話題講第二樣洁G「你(劉正)六七年黎(薄^,真係好離譜,用個網名掩蓋真身,隔一排就消費人,但明明自己本身就用真名係港台評論,你無代價,我有代價。」

「CL Man」就反駁:「其實你係咪活鬘j代?而(M)家亙(互)聯網時代,亨利(劉正英文名Henry)黚u身係邊個已經唔係秘密好耐。再者,如果亨利攻擊你翵う垂Y無中生有,你咪逐點反駁囉,做乜要東拉西扯講一堆洏h企圖轉移視線?」

佢批評區諾軒:「你身為議員,市民對你鼢螫璊韘諤Q高,你講句鴷N價比亨利大,咁就梗架(謘^啦,大佬你出緊公帑架(謘^,如果你覺得咁難委(為)你咪辭職囉,任何人都可以為自己作出選擇架(謘^啦。」

發爛渣辱人豬 被反殺玩失蹤

區諾軒又衰驉A但又唔忿氣呀,再轉換話題玩人身攻擊:「豬亨(劉正體型肥胖)你番(返)屋企食蕉啦,做港台節目做得你咁差,你又有乜好?......你會唔會覺得自己變態同精神有問題?追住個人亂咬六七年。」

「LongLong Chan」即時反駁:「退一萬步黎(薄^講,就算亨利做乜都差,同你無開會無投票有咩關係?」「Kenny Leung」也道:「變態同精神有問題,和你沒投票走到日本旅行,是沒有衝突呀。即使地球上再多了一名癡(黐)線佬,你依然是沒有投票,這個事實,除非地球爆炸,大概也不能磨滅。」

又唔夠人講,區諾軒又轉移話題苤A仲要考埋古:「你以前濫用中大動漫研究會D(齱^資源終於無用拿?講下(鵅^自己以前個網址出黎(薄^聽下(鵅^?」

「Tkk Heung」即時狠批:「而(M)家講緊立法會議員開會啊,做乜咫j學上庄(莊)鼣央]洁^黎(薄^講?咁係咪要講返你幼稚園屙完尿冇洗手呀?」「WS Wong」就一句KO佢:「多次留言都無正面回應,衰過潑婦罵街。不如回應一句,無去開會投票果(鶠^日係咪去髐擖赫行,yes or no就夠。」■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻