logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

鬧爆「獨軒」歇斯底里

2018-06-15

Yuk S Siu:區議員,議員有責任監督政府,而巿民同樣應該監察議員表現。既然有巿民質疑你所提及的「重要的事」 是否指去旅行,可(何)不大大方方的(地)回答巿民?

Stephen Wong:錯咪道歉,認自己去左(驉^旅行無履行議員責任,承諾將來會改善,實在完全無必要死撐及攻擊監察佢鴾H。

Vincent Li:佢]鬘萿k會唔留鷊|議廳開會而走鬙h邊就「個人隱私」,要「搶電話」螳翻獺C一般市民麰茪H資料就唔單只(止)無私隱權,重要可以隨時畀(俾)民選議員螳嚇。

Chris Yeung:靠呢d(齱^白痴(癡)廢物香港只會死得更快,當然我從(來)唔覺得佢係有咩熱誠。

Kwokchun Cheng:俾人篤爆鬙h旅行唔去開會所以惱羞成怒。

Jacky Lee: 一早知佢係乜人,唔驚訝佢回應有幾無恥。

Jacky Ng:理得你,議席已袋,大把人爭住含×投票,『泛民』或成最大贏家。

York Yuen:言論自由喎,掙(爭)取民主喎,人唔笑狗都吠!

Pavel Silovik:向私隱專員公署投訴,而(M)家就係要搞×佢。

資料來源:fb留言

整理:香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻