logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

接班人「劈炮」 白頭忠眾叛親離

2018-07-03
■黃潤達(右)與梁耀忠(左)。 香港文匯報資料圖片■黃潤達(右)與梁耀忠(左)。 香港文匯報資料圖片

香港文匯報訊(記者 何西)街坊工友服務處(街工)勞工組事件繼續發酵!近日是非纏身齔韝u副主席、立法會議員「白頭忠」梁耀忠,繼被指控無理解僱員工、好比無良僱主,後又「扭計」拒絕擔任立法會一小組主席。種種醜聞已惹來街工成員不滿,更爆發街工退黨潮。被視為白頭忠接班人儭物C區議員黃潤達與梁錦威亦鰜e日正式宣佈退出街工。眾叛親離,黃潤達與梁錦威退出街工,令原本最高峰期,在葵青區議會擁有5席齔韝u,區議員人數跌到得返白頭忠同梁志成二人,真係風光不再!

街工5月初因白頭忠解僱3名勞工組成員引爆退黨潮,至6月已有5名執委及22名成員退黨,成員人數銳減超過四分一。不過事件餘波未了,被視為白頭忠接班人、接棒街工的主將黃潤達亦宣佈前日正式退出街工。葵青區議員梁錦威亦鰜e日正式退出街工,佢話要與黃潤達共同進退。

黃潤達唔透露退會理由,亦不評論係唔係同白頭忠有關,強調暫時會以獨立身份鬖a區服務。但佢表示退出街工後,仍然會關注基層和勞工議題,強調政治理念不變云云。被問會唔會加入其他政黨,黃潤達表示暫時冇打算。現任葵青區議員懮又承認,街工鵅u牌頭」改變,或對地區工作有影響。

梁錦威則斥街工同白頭忠鶶B理勞工組事件上唔公道、唔透明,「幾次見面都不清不楚,又五時花六時變,會內機制又處理唔到」,形容街工係背棄了基層翵洬R。

葵青區會議席剩兩個

一直被視為接棒街工鴷D將黃潤達同埋梁錦威都退出街工,相信呢次退黨,街工新舊世代交替就更加無以為繼。街工鬗U屆立法會選舉將「動向不明」,亦變相令原本最高峰期在葵青區議會擁有5席齔韝u,區議員人數跌到得返梁耀忠和梁志成二人。

事件引起網民熱議,網民「Thomas So」斥白頭忠未能為街工「拆彈」:「霸住個位後生無得上好自然走人,做阿頭唔上進hea住做邊有人認同啊!有汗出無糧出自已(己)個個月搵拾幾萬。」「Lai Ming Kwan」就質疑白頭忠擔任議員黚鄐O:「冇能力,冇承擔,冇吉士(guts),冇才能,冇口才,只有一頭白髮......選他的選民真係白痴!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻