logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

老馮退黨未話參選 黃絲鬧定赲憚妣

2018-07-12
■「黃絲」改圖寸老馮賴死都唔畀班後生上位。 fb圖片■「黃絲」改圖寸老馮賴死都唔畀班後生上位。 fb圖片

民協噚日向傳媒發出採訪通知,話今日會聯同仲係佢]中委鵀捅鴃]馮檢基)開記者會,交代老馮鴷h向。不過,民協主席施德來似乎唔想俾老馮搶晒fo(焦點),搶先一步同友好傳媒爆料,話對方會退黨,專注做佢新插旗儺氶u壓力團體」喎。至於老馮選唔選11月個立法會九龍西補選呢,應該今日都未知住,但班「黃絲」一於鬧定先,叫佢唔好同小麗老千(劉小麗)或者李卓人爭食,但係亦都有花生友叫佢去選,仲話會投票畀佢激死主流反對派𠻹!■香港文匯報記者 陳庭佳

自從鬗W次立法會補選畀主流反對派迫到無得做「Plan B」之後,老馮就一直單單打打,除髐ㄩ‘D流反對派同小麗老千欽點李卓人做今次補選「Plan B」,佢本新書亦都有傳會對主流反對派作出大控訴,更加有指佢會鬗策虜刐儭迅鶠A同小麗老千或者李卓人撼過咁話。

民協搶風頭 做「基蟲」爆料

民協噚日鰡議q鶣袑隉A老馮最近寫書回顧從政同社運經歷,刺激到佢思考自己未來鰝戴B、政治同民協翵丹潀P位置,加上佢有意集中精力發展「民間壓力團體」,所以今日會同佢一齊開記者會交代佢去向。

雖然篇採通都已經寫得幾明,但唔知係咪信唔過「黃絲」瓛z解能力,施德來揀鼳\]最鍾意睇鵅m蘋果日報》,搶先一步講老馮會退黨,一於畫公仔畫埋腸入面洁C

施德來話,老馮退黨唔係同民協「有咩唔琚v,今次只係老馮一個退黨,無撬人走,佢之後會專注發展佢檔「壓力團體」,主打扶貧、房屋、醫療問題,檔洏蝟ㄦ|同民協建立「合作夥伴關係」。

施德來仲好似老馮肚入面條蟲咁,話老馮覺得如果繼續壎薇颻茧P頭,民協嚙嬼|工作會令到佢難以兼顧「壓力團體」喎。

黃絲講扶青 自己想世襲

人都走啦,班仇老「黃絲」都仲係要將老馮片到體無完膚。「Tony Choi」寸佢回晒塘,仲當正佢會選今次補選咁,叫佢應該「反思己過」,「你成日話要為巿民做實事,咪係時侯(候)退落薄A專心扶育年青(輕)一代,為地區為市民重新植苗囉。馮檢基!大時代活輪係唔等人,過鰹薶N不要強求。咁多年啦!要清醒喇。」

「Paul To」就話佢存在鴷堛漸u有一個,「就是陛]苤^票」,「Well Lee」就覺得佢想借呢單洠朵s書銷情。

不過,「益友」唔係咁睇喎。「無敵神駒」仇思達唔單止支持老馮退黨,仲支持佢鷏刐鴷h馬,講到尾都係想隊主流反對派:「請『泛民』不要再使用薱憭漎q,強行剝奪其被選舉權。一邊說反對DQ,一邊脅迫潛在對手棄選、變相DQ,食相惡劣。」

「益友」挺老馮參選隊死飯民

「Mary Kwan」質疑點解民主黨個涂謹申可以做到差唔多30年議員,而老馮就唔可以,「『飯民』把私家專用『伸縮尺』今次又點樣去定呢?」

神駒就話苤A如果好似司徒華咁遲先退休,涂謹申仲可以選多4屆,贏晒儭僋`共可以做足12屆議員,即係40幾年。

「Kwokchun Cheng」就不滿主流反對派打壓老馮,但又推差唔多年紀鴽鶢穭H做「Plan B」。

利申係九西選民鵅uChow Man Bo Chow」更加話,如果老馮真係選就會投畀佢,「玩×小麗老母,又可激×死『飯民』,一舉兩得。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻