logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

鄭嘉穎娶陳凱琳 高唱《一千個願意》

2018-08-13
■陳凱琳與鄭嘉穎昨日在峇里共訂愛盟。■陳凱琳與鄭嘉穎昨日在峇里共訂愛盟。

峇里完婚 一對新人幸福落淚

香港文匯報訊(記者 植毅儀)48歲的鄭嘉穎和27歲的陳凱琳(Grace)拍拖3年,終於修成正果,昨日在峇里的BVLGARI Resort Bali酒店舉行浪漫婚禮,在約一百位好友見證下,見證二人走進人生的新一頁。巧合地,8月15日是鄭嘉穎的生日,相信這是他收到最好的49歲生日禮物,嘉穎在婚禮上更早過Grace「決堤」,他接受電話訪問時亦表示整個過程感動至眼濕濕,在Grace要求下,他更唱出自己的歌曲《一千個願意》,嘉穎笑言:「冇辦法啦,為鱁蠾拲C,乜都要做啦!」

近日娛樂圈鬧得熱烘烘的莫過於陳凱琳與鄭嘉穎宣佈結婚,二人的婚禮選址於融合峇里島民俗風格和意式設計美學的BVLGARI度假酒店舉行,俯瞰印度洋的美麗海景,猶如世外桃源。

昨日早上,嘉穎進行接新娘儀式,為娶得美人歸,他有求必應,在Grace要求下,他更唱出自己的歌曲《一千個願意》,又抱起Grace由走廊行入大廳,足足200 呎路程,向雙方家長進行斟茶儀式。

鄭嘉穎喊得快過陳凱琳

嘉穎接受電話訪問,他笑言:「冇辦法啦,為鱁蠾拲C,乜都要做啦,今次算好簡單,Grace鵀n姊妹好易話為,只係抱鼳同埋唱鱄犖q隉I」嘉穎講到婚禮感受時坦承十分感動:「我見Grace行入教堂我已經忍唔住,都流魖熇w眼淚,亦都好感觸,大家講鬫n多真心話。其實我覺得我]黿B禮比起其他婚禮好唔同,除鬫酗@段好offical嚜}詞之外,自己都講髐@段對對方心目中儱P覺,呢段係我]兩個都好感動。多謝大家黚牯痋A多謝晒!因為我]想一切從簡而隆重黿B禮,所以之前就唔通知大家,亦都唔想大家辛苦。」

嘉穎又感激各位親友遠道而來參加他們的婚禮:「我要好多謝每一位參加我們婚禮的朋友,其實四、五個月前通知他們,佢]因為工作的關係都要度期,亦好多謝他們百忙中抽空來見證我們婚禮。」 Grace婚禮後也接受電話訪問並說:「首先真係要多謝今次出席我們婚禮的朋友,因為我們都籌備鰲X個月,朋友都同我們保守呢個秘密,我呢樣炟u係好感激他們,同時間個個特登請假,好多遠道而來我們婚禮,加拿大又有,歐洲又有,香港又有,新加坡都有,我見到大家咁用心,咁有誠意薇鴔]婚禮,我們真係好感恩,好感恩。」

荌_婚紗個肚囉囉攣

她還自爆行禮前十分緊張,搞到肚囉囉攣,她說:「今(昨)日我們行禮前,我叫嘉穎快囓h鰼訄韞,因為我唔想畀佢見到我茤O條婚紗,從來都未見過。當我自己荌_呢條婚紗,突然之間個肚好似囉囉攣咁,好似好緊張,心跳又加速,我係去到教堂前,我聽到音樂起,深呼吸,同我爹]一齊蹺住佢隻手,同佢一齊行入薄A跟住鶪@刻,我見到全部人企起身去歡迎我],戥我們好開心個感覺,我們原來鋪排呢件事成事啦!跟住我行到最尾時,我已忍住想喊,但我望住嘉穎,佢已流髐@滴眼激,我估唔到佢竟然比我早喊,自己忍唔住都想喊,所以在祈禱時已要垢巾去抹眼淚,其實呢個感覺有少少現實,真係來到呢一刻時,好開心有一個咁好的老公,咁錫我的老公啦。我亦好期待我們將來的幸福快樂,雖然我覺得婚姻其實有好多階段要經歷,但呢一刻我已覺得最開心。」而花球則由Grace的圈外朋友接到。

至於馬國明、唐詩詠、黃嘉樂、林子善、黎耀祥、黃智賢、曹永廉及唐文龍等好友,一早亦已搭早機飛往峇里。由於婚禮於下午舉行,故一眾嘉賓跟兄弟姊妹團一早就先輕鬆鵅A例如Grace好姊妹陳嘉寶和賴慰玲就把握機會在美景下影靚相。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻