logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:朱隊友們搵慰藉 靠過氣委會FF

2018-12-02
■朱隊友們的專頁長醉於關鍵美夢不願醒,所以建制派笑到最後囉!fb圖片■朱隊友們的專頁長醉於關鍵美夢不願醒,所以建制派笑到最後囉!fb圖片

立法會房屋事務委員會轄下跟進橫洲發展項目的小組委員會,在上屆立法會會由建制派議員擔任正副主席。日前,委員會舉行新立法年度第一次會議並改選正副主席,「議會陣線」議員朱凱Y就獲選主席。佢鴾銕貜抴N自high,話咁樣反映鷵雪|內真係有「關鍵一席」呢回事,但有網民就叫佢]唔好FF,話其實委員會討論洃w經「過氣」,建制派根本係捱義氣頂住所以放水,勸告班黃絲唔好興奮過度。

橫洲發展項目的小組委員會有19名委員,其中11個係建制派,反對派就佔8個。日前,委員會舉行今個立法會年度第一次會議,建制派有3人出席,反對派就有4個,所以當原主席麥美娟問使唔使重選正副主席時,朱凱Y見「形勢大好」,當然即時話要,於是開始選舉。

其後,身為委員鵀菪挭痁陪邵家輝臨投票前衝入會議室,仲提名麥美娟連任,令建制派有4人在席,結果係朱凱Y同麥美娟4:4,需要根據會議常規抽籤,最後朱凱Y贏驉C

敗選殘兵 長醉「關鍵」

成班黃絲梗係即時自high啦,now電視鵅u政情網上行」就特別標出,話「四名泛民無投票」、「七名建制無投票」,「投票很重要」喎。網民「Herbert Chan」亦話:「成日有人話補選既(鵅^位已經不再關鍵。照呢件事睇,其實每一席都係關鍵,所謂關鍵,就係鬗d鈞一髮既(鵅^時候發揮作用嘛。所以以後每場補選都唔可以放過!」

蟲泰篤爆美夢:建制一身鬆

不過,睇當日儱s聞照片,負責抽籤鴷N主席柯創盛,鰫漭X朱凱Y時係笑容滿面諢I身為「熱狗」主席屩峸鶠]鄭松泰)就突破盲腸,鐪b發帖「別再讓『黃絲思維』偷走你的批判思考」,「我當然同意議會大小事一點不可鬆懈,但這些『興奮』是莫名其妙的。大家批判地思考一下,為什麼建制派失去主席一位反而比你顯得高興?」

其實是咁的,橫洲發展項目的小組委員會成立鴷堛滿A係研究及跟進橫洲發展項目麍袺魒ぅy,包括反對派不斷炒作鵅B2016年爆出運輸及房屋局前局長張炳良同鄉事派「摸底」一事。

不過,呢單洠銋磭Y反對派捕風捉影炒作出鵅A根本無所謂「官商黑勾結」呢回事,到今時今日自然冇咩人關心,所以建制派就算要再做,都只係為鰼爾q氣隉I不過,你呃人(李卓人)鷏刐鴾凶驉A黃絲係要搵狤鳥藻菆igh鵅A去滿足自己麍謎心囉! ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻