logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

溫碧霞與夫多外遊增進感情

2019-02-11
■溫碧霞製作應節豬仔蛋糕。■溫碧霞製作應節豬仔蛋糕。

香港文匯報訊 溫碧霞(Irene)自認「甜品控」,凡甜品類都愛吃,還會炮製給家人品嚐,只是甜品中的蛋糕類,Irene因感工序太繁複從不沾手。日前「香港開電視」主播馬梓軒便陪同Irene成功製作應節豬仔蛋糕。

新年期間,Irene愛吃糖年糕,更愛上海炒年糕,她因得媽媽真傳,又說:「我媽媽炒的上海年糕真係好好味,我跟佢學鷘I炒,得閒都會炒畀老公、囝囝食,佢]有咩評價?難得我下廚,佢]梗係話好食啦,哈哈!」

Irene與老公恩愛更勝從前,她坦言:「現在真係sweet鬫n多,互相都會為對方製造下浪漫,又會多囓h旅行增進感情,今年仲特別齱A因為新年期間會同埋哥哥、姐姐一齊去旅行,人多熱鬧更多!」不過最難忘的新年,Irene當指小時候在調景嶺住的歲月,她說:「鶖犮禰i以放煙花、炮仗,又有舞獅舞到來你屋企,真係好好玩!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻