logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】寸「獨」友「矮化」旺暴 「中箭」搶住吸「獨」票

2019-02-11
■黃之鋒fb撐違法旺暴。  網上截圖■黃之鋒fb撐違法旺暴。 網上截圖

區議會換屆選舉殺緊埋薄A但反對派鴭瓵蛂u光環」愈選愈冇,唯有花式自製返畀自己。就騿m蘋果日報》將違法旺角暴亂扭曲為「年輕人為捍衛幾粒魚蛋犧牲美好年華」、想幫傳統反對派吸「獨」黈伬唌A「中箭(香港眾志)」主席林朗彥亦爭埋一份,寫鬫迄X百字質疑點解參加大前晚「港獨」集會鵅u獨人」,以至成個反對派要將件事「簡化」為「保護魚蛋檔」,而唔去講「港獨」,擺明想投「港獨」分子所好。不過,「獨人」袁健恩就留言寸爆,除鰼N「中箭」最鍾意講儮H法「佔領」蟆竣騆外,仲寸佢與其笑「人」「打飛機」,不如自己都打少齱A認真囓h「溝女」咁話。 ■香港文匯報記者 甘瑜

林朗彥膠~6月接受傳媒訪問時,就已經扮晒係「本土民主前線」前發言人梁天琦「知己」咁樣,借有人作曲去「歌頌」梁天琦一事,隊班「港獨」分子根本唔明白對方喎。佢當時話,呢齯H咁樣做好可悲:「如果梁天琦在法庭所說的話出於真誠,那天他其實是迫於無奈、時勢或者他人的期待,必須做一件不符合他判斷的事。悲哀的是,仍有人捧他為英雄,卻不了解他真正的想法。......苛刻點說,這是浪費政治犯沒有的自由。」

上周五,《蘋果》想煽情兼漂白旺暴但結果俾人鬧爆黥T圖,內容提到︰「曾經有班人為捍衛幾粒魚蛋,犧牲髐H生中最美好鵀~華。」然後又有班「港獨」分子搞埋曮均u毋忘義士」麍※吽C《蘋果》咁玩,都係想幫佢]一直支持龠Е峇牊麍ㄙ妒齱u港獨」分子鴾銕隉C

選票喎,身為一直刻意同傳統反對派隔開鵅u中箭」主席,林朗彥梗係即刻螳ヾA鐪acebook度貼驉m蘋果》張圖鵀P時,話《蘋果》甚至大前晚搞「港獨」集會鵅u獨人」,都「矮化」魕蘛夼搛隉C

林朗彥首先話,自己當晚都鶷{場,鶦Z被形容為「迫於無奈去防衛」鵅u義士」,明明就係佢]採取主動去引爆衝突。不過,呢個都唔係重點,重點都係唔可以將呢件本身想「港獨」翵そ縝足鰲X粒魚蛋,然後將小販擺檔當成旺暴鵅u成果」。

林踩「本土派」忌諱「失敗」

佢聲言,旺暴入面仲有好多「真相」,包括「反撲國家機器」、「武力起事」同「港獨」鼤z念聯繫,佢仲講白齯炾搳J「在那個時空裡,一名擲磚的少年,手臂揮動著(荂^,腦袋裡想著(荂^的會是一名小販嗎。」

講鼲搹h去討「港獨」分子歡心,佢最後再踩多腳齱u本土派」一直「很忌諱『失敗』」,所以先將旺暴同夜墟政策措施扣埋一齊喎。

袁健恩拎「佔」寸林「唔認失敗」

睇住呢瓥捷妝ヴ鵅u自決派」突然鬧「本土派」,袁健恩亦留言寸返佢轉頭。第一個留言就係針對佢句「本土派」一直「很忌諱『失敗』」去反問︰「想清楚是『本土派』還是全個社運圈子。」

之後,佢又質問,旺暴冇明確目標,點樣計都係「失敗」,兼垣I「中箭」最鍾意講儮H法「佔領」出謠縑A話「佔領」爭取普選鴭確訴求,但最終都唔成功,但成班人咪又成日落區話「佔領」「成功」,「這才是真正不承認失敗呀。」

揶揄林「打少灟蜀驉v

袁健恩似乎鬧謙x去條氣都未順,又再留言話揶揄林朗彥寸齱u本土派」搞集會係「打飛機」,但明明自己都不務「政」業,「粗皮(鄙)讔縑A冇囡咪唯有打下飛機自High囉,......希望大家都打少齱A認認真真去『溝女』啦。」

不過呢,呢個世界冇人阻到「中箭」班人係咁博「港獨派」注意謚捸A事關「中箭」秘書長河童(黃之鋒)前晚又鐪acebook出文同「港獨」分子攀關係,首先要講自己坐過監先,之後就話估唔到放監之後香港政治形勢唔同驉A仲形容旺暴案入面班人係「政治犯」,睇返自己不足百日鵀D期唔算係咩喎,但希望旺暴班人放監之後,「因我們的付出,看到一個更有希望的香港。」

咁樣抽人]坐幾年監鴾禲A夾硬將人]付鴷N價當做「光環」套埋落自己個頭度,河童又真係做得出喎。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻