logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】「獨男」跟蹤女途人 盤問拍片玩「公審」

2019-02-11
■跟蹤兼盤問,會唔會狼髐痐盓r?YouTube截圖■跟蹤兼盤問,會唔會狼髐痐盓r?YouTube截圖

日前騿u港獨」分子搞鴭蘛3周年「紀念」集會中,fb專頁「時聞香港」一名女記者到場採訪,但就俾人包圍、推撞以至用粗口辱罵,點知受害人原來唔止佢一個。有參與集會鵅u獨人」聲稱發現有個「可疑」女子在場拍攝,所以就鷇健|完髐妨廎臕颩斒L問對方,甚至拍埋片想公審對方。點知網民似乎就唔buy佢,仲要鬧爆佢離晒大譜,分分鐘報埋警拉佢都仲得!

話對方有可疑 問對方住邊

話說網上流傳一段影片,一個參與完鰣輕鉹j學舉行鴭蘛3周年集會、網名叫「Tony_c」翵k子,聲稱自己發現有個「可疑」女子在場拍攝參與者鵅u大頭相」,又話對方鷇健|完結,「大家收拾好後仍然在會場附近徘徊,非常可疑」咁話,所以就鷇健|後跟蹤對方到附近港鐵站。

佢仲突然鶼靻K月台度「盤問」該名女子參與集會目的,甚至問對方住鶱銦C事後,該男子似乎就想公審,所以就將影片放上網,而鶡鴙硱騷擾者嚗侄玨M晰可見。據上載影片鴷峇廎禤ち膆隉A拍攝者曾參加過「本民前」梁天琦鼣y勢集會。

網民批跟蹤猖狂應報警

影片上載之後,諗住公審對方,點知就似係俾網民公審返自己轉頭喎!「Yuk Kwan Lau」就覺得跟蹤行為已經可以報警拉得:「肯定犯法,如果係我,即打999,或附近有警察,即時報警處理,呢條『黃絲帶』人士將過程放上網,更加證據充足,去報警處理啦!」

佢質疑鶩茤褔嶊怴G「光天化日三晤(唔)識七,你走埋呢(薄^盤問我,重(仲)問我住在那(哪)裡!跟著(荂^全個過程放上網!如果人人都係咁做!香港重(仲)有法治?」「Kasing Cheung」亦話:「盤問?癡(黐)左(驉^線呀以為自己係咩呀。」

「輪輪李」亦質疑個拍片者:「自己內心有鬼就永久都覺得任何人有可疑及被人跟蹤和監視!」「Jason Lee」就話:「連女人都蝦,佢係咪男人薄H」「Kenny Koon」狠批道:「呢D(齱^就係佢地(])所謂既(鵅^民主、自由,實在不知所謂!」

話人鷇健|時影大頭相,唔當場篤爆而係玩跟蹤,仲要問人住鶱銦A條「獨友」會唔會係另有目的呀?「Sing Chan」就質疑道:「漂亮女士,有理由相信跟(蹤)者藉口意圖不軌,小心啊!」「John Lemon」就挑戰對方:「點解唔盤下(鵅^我鵅H好想再試下(鵅^比(俾)人盤......一盤我就兜心口......」

鷇健|被暴力對待鵅u時聞香港」女記者睇完短片後就話「感到太恐怖」:「原來出席集會後會遭人盤問是否同道中人?是否記得出席演講者所講內容?盤問者有權去隨意騷擾一個旁觀者嗎?」 ■香港文匯報記者 何西

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻