logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】「黃醫」借題呃like 「左膠」都睇唔過眼

2019-02-04
■反對派咩都賴晒新來港人士,連「左膠」都睇唔過眼。 fb截圖■反對派咩都賴晒新來港人士,連「左膠」都睇唔過眼。 fb截圖

反對派凡事都賴落新來港人士身上都唔係第一日翵ヾA麜]眼中好似只要削減單程證每日150個限額就可以一了百了咁款。不過社民連常委、職工盟幹事杜振豪似乎就睇唔過眼班自己友,鐪b度分享一篇專訪公立醫院急症室醫生黃樂孺鼣纗D,認為公營醫院「爆煲」鴷D因根本不在單程證上,順便仲寸埋之前將問題歸咎於新來港人士鵅u杏林覺醒」黃任匡,揶揄佢講炾鷖z先博到存在感。

黃任匡日前鶼C體撰文,稱每日150個單程證配額係令醫療系統崩潰麰鴞],又期望政府以港人的福祉虓Q,檢討單程證配額云云。

不過,似乎連「左膠」都睇唔過眼班反對派將個波卸落新來港人士身上。杜振豪鐪b度分享一篇專訪公立醫院急症室醫生黃樂孺鼣纗D,內容講到黃醫生認為公營醫院「爆煲」同每日150個單程證限額冇太大關係,反而關鍵係政府缺乏長遠規劃同完善機制。黃樂孺又話,如果可以知道更多新來港人士儭禤ヾA就可以鶶W劃人口政策、醫療政策、福利及安老政策上做得更好,亦唔會出現「見招拆招」黿〞p。

杜振豪就寸黃任匡,話佢講炾鷖z先博到存在感:「同是黃醫生,但這些說話當然不會被媒體炒作放大,無hit rate(點擊率)嘛。」社民連「村短」黃浩銘就留言話,有人會認為杜振豪引用個別報章有問題,直言︰「人的智慧,僅止於此。」

其實,早兩日杜振豪都引用鷜g文,指出︰「他們(新來港人士)作為香港社會的少壯生力軍,對醫療服務的需要較少,更非公立醫院主要服務量的來源,又怎能令公立醫院淪陷?要『源頭減人』來避免公營醫療『爆煲』之說,實是想當然矣!」

雖然呢次連「左膠」終於肯講返句公道說話,但明明之前班反對派又好撐仇視內地人鵅u港獨」分子喎,做咩呢次又咁「大愛」幫班新來港人士呀?■香港文匯報記者 何西

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻