logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】新民黨年宵 葉太落場撐

2019-02-01
■新民黨舉行年宵攤位開幕儀式。香港文匯報記者莫雪芝  攝■新民黨舉行年宵攤位開幕儀式。香港文匯報記者莫雪芝 攝

唔少政黨都會鬖~宵擺檔賣奰雩`物品,同市民賀歲之餘仲可以籌款,而鰝慦憳堥謈ㄛF黨當中,新民黨鷅園個攤位噚日率先開幕。褽簬Y豬年,佢]就推出攬枕等多款應節豬年吉祥物,祝願香港豬年百業興旺,社會和諧,諸事大吉。

雖然新民黨副主席容海恩(Eunice)生完囡囡無耐仲坐緊月,冇辦法出席,但就有早前生完第二胎麉n區區議員陳家珮(Judy)坐完月復出,陪住主席葉劉淑儀同副主席潘國山等人主持開幕儀式,難怪葉太大讚新民黨鵅u生產力」好強!

葉太除鷟辿蛓孝妞陞咱謎g揮春,仲祝願市民身體健康、政府政通人和、立法會諸事大吉,當然唔少得新民黨褽11月區議會選舉旗開得勝啦。

唔少人都好關注Eunice產後情況,葉太透露B女到??家都仲未改名,佢都有撻鰲X個名出薄A其中因為B女爸爸叫袁彌昌,所以建議叫做「袁昌妮」,不過兩公婆就仲話要研究鵅C至於會唔會鼓勵Eunice今年再下一城生多個,佢就話對方仲學緊做媽媽,畀灡伅﹋適應鵅C

Judy亦話自己不時有同Eunice溝通,包括分享同陪月員相處之道,好似係餵奶等鴾壑u要預先傾好,咁就冇咁多問題出現苤C■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻