logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【求證求真】抽水建制派街坊 反對派鬧埋同道

2019-02-04

大家都做地區服務,有時派奰u惠畀街坊,都係關懷鴾@種,但反對派自己做就「理所當然」,建制派做就抹黑做「蛇齋餅粽」。話說被揶揄為立法會資訊科技界議員莫乃光隻「狗」鵅u前線科技人員」日前就出鱄舁ost,又想揶揄建制派社區幹事派街坊洗手液。點知反對派想參加大南區補選鶩茬ㄕ閉ㄡM潔用品喎。按照反對派幭瓡銵A唔通反對派又係「蛇齋餅粽」、涉嫌賄選?

話完人「賄選」 自己友點算?

「前線科技人員」日前就出鱄舁ost,揶揄經民聯社區幹事李思敏做地區工作,派洗手液益下街坊係「意圖賄選」咁,仲製圖兼整埋設計對白話「我派洗手液又得,蛇宴又得,仲唔使申報選舉經費添(w)!」

不過咁,所謂「蛇齋餅粽」呢,其實做親地區工作都會有鵅A回饋街坊啊嘛,原來日前話要參加大南區補選鵅u社區前進」社區幹事李國權都做埋同一樣洁A大派街坊清潔用品喎。呢鵀^力鏢,真係中到應一應啊。 ■香港文匯報記者 何西

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻