logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

謝霆鋒靠投資地產獲首桶金

2019-03-26
■謝霆鋒跟主持人分享第一桶金的來源。■謝霆鋒跟主持人分享第一桶金的來源。

香港文匯報訊(記者 李思穎)謝霆鋒日前接受財經台訪問,自爆當年賺到的第一桶金乃投資地產所得,繼而才開設後期製作公司,又覺得作為星二代標籤去營商是幣多於利。霆鋒在節目中分享創業經過,很多人都以為他22歲開設後期製作為他帶來第一桶金,霆鋒表示:「從19歲開始,便把拍戲賺到的錢放在投資地產,只覺得磚頭是不會走,其他的便不曉得,後來把投資地產得來的利潤開了後期製作公司。」

霆鋒於2014年開始拍攝美食節目《鋒味》,15年創立自家品牌「鋒味」,問他身為「星二代」對營商環境的影響,產品是否更易被炒起?霆鋒即說:「係容易囍滿I好似兩個月前,某刊物發放產品報告,測試市面上五十八款曲奇致癌物,雖然『鋒味曲奇』被列入名單內,但報告當中無詳細列明究竟食幾多先有問題,而我]鵀惟_在測試產品中致癌成分係好低,可能加上我做幕前工作,媒體就會以我麉~牌作為標題,所以係有點不公平。」報告未有反映事實全部,實情係進食分量多寡才是關鍵所在,霆鋒再舉例:「譬如話食維他命會死,但原來係講一日食五十樽,咁梗係會死啦;或者話『食白飯會有糖尿病,因為入面有糖。』唔通唔食白飯?所以要講埋『如果你一日食五百碗白飯,你係會有糖尿病。』若沒講清楚,便有誤導消費者之嫌。」

霆鋒又指:「好似坊間睇到『有機』兩個字,通常以為係好洁A其實係賣貴兩、三倍,疑問又薄A香港對『有機』的準則鶱銕蛂H對『食物安全』的準則,其實好模糊。我們每個產品後面都有營養標籤,請好多世界知名的實驗室去測試,但係擺出謗黈伬埭N因為呢個模糊的機制而出現問題,其實幾唔公平。」他苦笑說:「最慘係我成為標題,就有人睇。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻