logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

容祖兒開crazy演唱會

2019-03-27
■容祖兒拍演唱會海報。■容祖兒拍演唱會海報。

香港文匯報訊 入行廿周年,容祖兒今年將於八月假紅館舉行演唱會,早前祖兒就特別為演唱會宣傳海報飛去東京,非常切合演唱會主題,crazy地用24小時努力超額完成。

今次是二十周年紀念演唱會,祖兒話諗返起當初二十歲第一次鰬儺]的感覺真係好crazy,當時佢係唔相信會有人來睇自己演唱會,「咁二十年後鴾策腹A係我第十個紅館演唱會啦,crazy就交畀歌迷同觀眾啦,我就負責pretty啦!話就話八月先係演唱會,但係我已經開始準備緊謚捸Akeep好自己身體啦,準備最佳狀態,唱最好的歌,跳最正的舞畀大家睇 ,我希望今次唔好咁瘦,因為累積多年經驗,我發覺做演唱會最緊要係體力同健康,太瘦就冇營養又唔夠抵抗力去戰鬥,所以keep fit 同調理身體係會同步進行,唔會畀自己病。」

另外祖兒又話:「我發覺現在香港人真係一年閒閒地睇十個八個演唱會,所以今次我團隊都會盡最大努力,去製作一個令大家一進場就覺得前所未有,同以往完全唔同的演唱會。目的係畀大家睇到我呢二十年龠i步囉。究竟會點搞?就係秘密住先,等觀眾入場就會知道點pretty,點 crazy !」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻