logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】法盲飯民自high點燭 話證九犯冇煽惑

2019-04-24

反對派班人到底係咪真係咁鍾意一邊叫「冤枉」,一邊又唔肯睇判詞呢?早前被裁定罪成鵅u佔中」九犯今日(周三)就會量刑。反對派班人又開始賣小強,發起要鷊穜艄怹諝撐九犯,堅持自己唔係俾九犯煽惑,希望用咁樣鴾漎q去證實佢]嚘斐b罪唔成立。

其實法庭之前已經講驉A被煽動者黚u實意圖根本就完全無關,有網民仲揶揄呢班人話︰「係就全部去自首啦......」雖然九犯會唔會坐監仲未知,但反對派方面已經做好準備,仲話要鬺P刑當晚就去預計佢]會被還柙黚麊K角拘留所度點岍諵銕糷E犯,「我們不能讓九子孤單入獄」喎。

袁健恩嘆豬隊友誤解法例

喂阿哥,你覺得你無被煽惑唔係問題,問題係你]有冇睇判詞謘H法官鬺P詞度就解釋過,過往案例說明,被煽動者黚u實意圖係「完全無關」,「煽惑他人犯公眾妨擾」同埋「煽惑他人煽惑公眾妨擾」呢類罪行,只係關注被告,亦都即係九犯鴷Кo行為和意圖,即被作出有關煽惑時,係咪有意圖或相信如果被煽惑者依從佢鴷D張,被煽惑者就會觸犯公眾妨擾罪。

見到反對派中人自high式咁強調「我沒有被煽惑」,連「佔中」牧師袁天佑個仔袁健恩都忍唔住出post話大家「誤解法例」,「『教唆』、『煽惑』 呢類罪名唔係要達到鬙堛漸可定罪。只要有『叫』過就入得罪了。」佢仲寸呢班豬隊友完全唔認九犯係主事者,係埋沒九犯鵅u貢獻」。

「Conch Yeung」就寸呢班反對派又蟆腔怴A「係就全部去自首啦......」「Jack Ma」揶揄︰「蠋光?我以為去拜神。」「Miles CH」笑言︰「晌(嚮)拘留所外點燭火係咩玩法?」「Davis Man」就模仿話︰「我沒有被煽惑『佔中』,因為我根本沒有犯法去『佔中』!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻