logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

坐坦克車拍戰爭片 姜皓文稱過癮又辛苦

2019-04-26
姜皓文姜皓文

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)姜皓文(黑仔)昨日到尖沙咀出席活動,對於《翠絲》在金像獎中落敗,他表示沒有失望,因為惠英紅及袁富華都憑該片得獎,若果一個都冇獎就慘些。黑仔笑道:「過兩年再哄A畀多灡伅“琚A現在有幾個劇本傾緊,之後會同鄧麗欣拍一部警匪片,戲中飾演警察。」

黑仔又透露剛完成由韓三平監製的戰爭片《解放了》, 他表示一直都想拍戰爭片,今次最開心是有機會坐上軍部坦克車:「雖然唔係我隅恣A不過我負責發炮,覺得好過癮,但有一幕爆炸場面好驚,因為欓腕蘑困住魒捎[裡面,W唔到氣,辛苦到有想死儱P覺。」他謂今次是飾演一名多情軍官,現實中的他又是否很多情?他笑荍_認:「梗係唔係。」

另外,提到他有份演出的劇集《鐵探》 迴響很好,他坦言始料不及,很開心遇到好角色, 當初接到劇本,睇了幾行字已忍不住落淚。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻