logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

已得到最好的妻兒 陳豪:還會有什麼誘惑?

2019-04-29
■陳豪即場分享親子閱讀樂趣。■陳豪即場分享親子閱讀樂趣。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀 )陳豪 (Moses)昨日到西環電車總廠出席推動親子閱讀文化活動,育有三名子女的他透露,不論幾夜收工,每晚都會跟子女講睡前故事。身穿針織衫的Moses,在炎熱天氣下出席戶外活動,問到他不熱嗎?他笑說:「服裝係服裝師準備,古裝劇訓練有數,難唔到我。」說到他近年很少拍古裝劇?他指現時都很少開拍古裝劇,但他好鍾意拍古裝,好享受講對白咬文嚼字。

前日是他的細女Camilla的三歲生日,Moses透露之前已為囡囡開生日派對,而正日生日就在家中開小型派對,並透露太太陳茵媺(Aimee)親手整雪糕蛋糕為女兒慶祝,他笑說:「上次我生日佢整彩虹蛋糕,佢現在好有信心,就想做特別東西,遲些佢會甫相,個雪糕蛋糕整了兩日,我就幫唔到手。」問到可有鼓勵太太向整蛋糕這方面發展?他說:「都有,佢本身都係讀設計,而我間咖啡店的產品設計都有問太太意見,(你們一個煮咖啡,一個整蛋糕好夾?)那次同佢講,佢就反問『咁小朋友點?』太太仍未放得低小朋友。」

說到Aimee近日又一拖三,獨自帶三個子女去主題公園玩,Moses自嘆不如:「佢係Super Mom,我一個帶兩個都唔得,最怕人多會走失,媽咪好有能力搞得掂,佢好有信心亦都鍾意,現在好多家庭都有Helper,造成小朋友依賴、惰性、唔敢嘗試,可能會阻礙到小朋友學習。」

夫妻間電話可以交換睇

另外,因爆出「安心偷食」事件,有網民發起「最專一男人」選舉,出名錫老婆的Moses亦有份入圍,他聞言笑道:「多謝晒,我有聽過(安心偷食)事件,不過咁唔好的新聞就唔係太想知,我做人幾正面,覺得做人要對得住自己良心,唔好傷害人,其他都冇所謂。」問到他可曾受引誘?他帶笑反問:「我有咩誘惑?我人生目標係老婆同三個仔女,已得到人生最好,仲有咩想要呢?我將她們放首位。」日前Aimee出席活動時自爆經常誘惑老公,Moses卻笑說:「我係傳統的男人,男女授受不親,唔好睇我咁開放,其實好保守,拍戲錫錫都盡量避,係我自己問題。」Aimee又指老公會帶她一起去應酬,Moses指由他們認識開始 , 已經沒有秘密, 電話可以交換睇,他認為這是最佳方法維繫長遠關係,以及要保持溝通, 如果積壓太多就好容易爆發。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻