logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

事前擬訂策略

2019-05-26

黃:我]可以舉辦一禷健|, 或者舉辦一纗C行,我]真係要(向警方)申請「不反對通知書」喇, 講到明我]係一攭M平龠健|,咁做幾次,等警察對我]鴽暀艂C驉C然後我]先可以再「發起行動」囉。

梁:所有炡ㄚY要靠突擊喇,突如其來出現翵ぁ鞳A先至可以再引爆下一波鴾洇頇※妘漶C

黃:和平集會羒lack bloc其實都有佢儱N義,就係你每一次羒lack bloc,每一次都會有唔同齔痕G,可能有陣時係乜事都冇,有陣時可能係有激烈場面出現,令到警方大失所預算,佢]根本唔知道你吹black bloc係為鬫釵瘞吽A定冇行動。咁就令到佢]估唔到示威者,估唔到抗爭者係做乜洁A咁我]先能夠從對方黚}綻之中,搵到一個「發圍」嚝鷛|。

黃:我]作為一個勇武組織喇,我]quote自己係會搞「革命」喇,「革命派」喇,所有行動,或者所有時間地點,我]都係唔一定會留底。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻