logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

組織「敢死隊」擬「突擊」

2019-05-26

黃:當時只有我]組織鴷i信的行動鵀身,同埋其他組織鵀身,加埋其實都唔係話好多人。但係呢一班人可以話係敢死隊。佢]要做這個「行動」時,可能要付出一個「好大鴷N價」。

梁:就算係台灣「太陽花學運」,都係突發,都係漏夜黈伬唌A聚集到好似係五六十個志同道合,有晒準備,......做義士,做敢死隊咁,有晒準備, 咁五六十個就一齊,漏夜就衝入去佔領。

黃:佢]只有突擊黚}壞, 或者游擊, 或者快閃鵀瘞吽A激進行動個(鶠^條線係推到更高。......咁人越來越少, 但係我]又唔可以舉高雙手,等個政府去監粗薄A唯一可以做鴷u有一纗s散鵅u突擊」, 或者零散鵅u游擊」。

梁:我]趁呢一段時間,搵好五六七十個,越多越好喇,四五十個。

黃:加入我]組織,一齊訓練,大家去做敢死隊。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻