logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

臨場指揮部署

2019-05-26

黃:我]事前其實已經有傾過 plan B、plan C,就係假設鬗切p辦M個地方係不適宜集會,係不適宜所有示威者,抗爭者薨O一度儭隉A咁我]就會「轉場突擊」鵅C

黃:我]原本有突擊行動,而突擊行動我]唔可以講我]鵀a點,或者講我]後續會有釂A浀瘞吽A避免警方佈防。 所以我](當時)只能夠叫大家鰝近,又或者搵一個安全鵀a方暫避。

黃:我]要去plan B個地方黈伬啀O,我]需要等「民陣」龠丰謍Y完全解散晒。「民陣」劗巀竣O呢,當「民陣」散晒之後佢]就會去晒中聯辦。我]希望個警力去晒西環,去晒上環黈伬唌A我]先至「發動一個突擊」。

黃:我]希望可以「突擊」完之後, 再立即叫市民來,......我]去到夾好晒時間,準備行動黈伬唌A就發現警方早過我]知道我]會去到鶣蛂C......plan B都執行唔到,咁我]都轉埋 plan C......我]坐車喇,鬺尹悅玊]一路睇,最後又係發現不可行。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻