logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

劉威煌學習聽讚賞聲音

2019-06-11
■劉威煌發佈新歌。■劉威煌發佈新歌。

香港文匯報訊(記者 植植)歌手劉威煌昨日發佈《我們的青春日誌》音樂劇歌曲《她只當我是朋友》,並將正式派台,作曲及填詞由年僅21歲的陳恩碩擔任,他亦是音樂劇的監製、導演、編劇。

兩年沒有出歌,劉威煌表示呢首歌用鬫n多貼地歌詞,同以前的歌唔同。問劉威煌會唔會想簽返唱片公司?他說:「現在有簽經理人公司,如果簽唱片公司雙方都會有壓力,出一首歌想脫穎而出唔容易,唔係個個都得,投放鷒篞翩B心機但唔係鶡^事大家都辛苦,加上M家傾向自己做,經理人幫我分配工作時間就足夠,宣傳新歌可以再搵人幫手。」續透露下半年會再推出新歌,又自言人大了不再計較得失:「以前有段長時間計太多好唔開心,自問都唱得幾好,點解冇人識聽、唔Hit,但現在會識得去聽讚賞的聲音。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻