logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

泳兒生日搞個唱 男友陪開工

2019-08-30
■開騷當日適逢是泳兒的生日,她笑指是經過擇日。■開騷當日適逢是泳兒的生日,她笑指是經過擇日。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)泳兒昨日出席記者會宣佈將於10月16日假九展Star Hall舉行《重新感應泳兒演唱會》,當日更是她的生日,她笑言可以有藉口叫朋友買飛當是送給她的生日禮物。

相隔三年再開個唱,泳兒感恩地說:「對上一次開騷已經係十周年演唱會,好感恩出道冇耐就有個人演唱會,過去三年因為狀態唔好,個心好想開,但身體狀況問題做唔到,所以更加珍惜今次,望能保持最佳狀態。」

說到開騷當日適逢是她的生日,泳兒笑指是經過擇日:「本身係想十一月開,但因為矕蟆暋D,經理人話要早少少開,擇鬫n日子,個心窒一窒,原來揀鬻琤秅憿A冇得話唔好。」她笑謂不介意送飛給朋友睇騷,但今次生日就有藉口叫朋友買飛,當是送生日禮物給她。

自爆兩度跌nude bra

說到生日要開騷,豈不是不能同男友撐^腳慶祝?她U笑話:「男友鶪曈ㄜn一齊開工,負責我嚝v型,我成日都揀特別日子開騷,之前試過情人節開騷。(男友有冇詐型?)唔止男友,工作人員都詐型,今次好彩係自己生日。」

泳兒又透露今次的歌衫很靚之餘,都會以安全為主,因她是大汗之人,怕出太多汗會令膠紙不夠黐力,她自爆試過跌了nude bra:「我唔可以蚕N吊帶內衣,驚跳跳麰屭洁A之前都試過鬗琱h成個nude bra跌鬙X薄A發現到前面輕鬆鼲搳I(但你之前預告會性感上陣。)性感唔等於少布,露腳都得,今次灟m係度身訂做。(夠唔夠膽荌炊e泳衣型歌衫?)都夠膽荂A唔走光就得。」為了練出廿二吋腰,泳兒表示不單戒吃宵夜,還勤做健身。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻