logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【街談網議】職工盟揚言炒「聽聽話話麉O安」

2020-05-19
■吳敏兒揚言如果立法會選舉咧儦L半議席,就會用《僱傭條例》即時解僱噚日「聽聽話話麉O安」。 吳敏兒fb截圖■吳敏兒揚言如果立法會選舉咧儦L半議席,就會用《僱傭條例》即時解僱噚日「聽聽話話麉O安」。 吳敏兒fb截圖

攬炒派鰝懋|四處散播仇恨,連立法會保安人員都俾佢]視為眼中釘。立法會內務委員會噚日終於選到主席,一班攬炒派發難不成又想留難保安,其中理應幫勞工屩黎u盟主席吳敏兒仲鐪acebook出post,揚言如果立法會選舉咧儦L半議席,就會用《僱傭條例》即時解僱噚日「聽聽話話麉O安」,仲聲稱要針對「有警察背景」麉O安w。作為工會中人,咁大聲要用《僱傭條例》對付打工仔,呢曮}就係典型幭顗ㄛㄛF棍囉。

若拎過半議席 即變無良僱主

吳敏兒噚日鐪b揚言,如果「民主派」可以咧儦L半議席,第一件事就係炒晒噚日所有「聽聽話話麉O安」,唔俾佢]做立法會保安任何職位,連掃地都唔請喎。佢仲教路話可以用《僱傭條例》即時解僱,一蚊都唔賠,「有爭議就上勞審(勞資審裁署)見,等佢]享受下香港先進法治勞審制度。」所謂工會人士,真係隨時都可以變身無良僱主。

吳敏兒仲愈講愈激動,將立法會保安等同「黑暴」,講到立法會有保安就係「縱容黑警維持秩序為名,打壓民選議員為實」喎,揚言只要咧儦L半議席,「一定要用盡所有手段斷『黑警』後路。」

吳敏兒個post下都有唔少恐怖留言。「Pete Lai」話︰「同埋(立法會)秘書處成班『奴才』!」「梁俊偉」亦話︰「仲要刑事檢控佢],要佢]坐監!」咩叫有權用到盡、咩叫濫權、咩叫將司法當成政治報復工具,大家睇得好清楚啦。■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻