logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【特稿】激進派「唔收貨」 攬炒議員兩頭唔到岸?

2020-05-19
李慧k認為倘攬炒派議員有不同想法,可以透過其他途徑尋求裁決。香港文匯報記者  攝李慧k認為倘攬炒派議員有不同想法,可以透過其他途徑尋求裁決。香港文匯報記者 攝

攬炒派立法會議員成日鶭雪|拉布想拖垮香港,但就從來唔會攬炒自己個議席,不過經歷噚日內會選主席,佢]個議席可能唔炒都唔得,因為一堆「獨派」、激進派對攬炒派麊穛{唔收貨,鬧佢]成班人行行企企,仲有人摷返攬炒派咁多年賽N全力抗爭屪瓴琤X螻K。佢]呼籲大家要杯葛選舉,唔好再妄想呢班「飯民」可以為大家帶謝鉣隉C攬炒派睇怕會兩頭唔到岸?

「獨」師鬧「飯民」冇得救

跟得最貼鴾中憭j學「獨」講師劉正,噚日就鐪acebook專頁「無神論者的巴別塔」度文字直播佢對班攬炒派議員屩I評,先鬧佢]點解會畀陳健波入到議會主持選舉,再鬧「民主派會議」召集人陳淑莊帶支咪入去嗌口號當做洁A跟手批評公民黨黨魁戇橋(楊岳橋)成場就手指指、眼望望,充分反映鱈坏s「精人出口、笨人出手」,然後又鬧「熱血公民」鄭松泰坐鰜蚼鼓嵽芚央C

佢最後總結︰「以呢個進步幅度,應該去到2147年左右,香港『飯民』就會覺醒,正式進入『議會全面抗爭時代』。」可能驚齯H唔明,佢之後再出post話再投票香港就冇得救,認為大家應該杯葛選舉。

網民翻攬炒議員做騷舊賬

網民「Chi Lap Ma」亦大鬧班攬炒派議員做騷,仲數埋佢]過往冇全力抗爭鼤z據,例如2014年違法「佔中」時割席、捉鬼、篤灰;2016年旺角暴亂時譴責暴力;舊年修例風波就搶鏡頭、呃捐款。fb專頁「渾水財經」亦揶揄班攬炒派唔掂,話不如選健身教練做議員好過,仲強調︰「大家要記住,係N年前『泛民』之前支持議事規則先搞到咁。」

望住民建聯李慧k最終以40比0麉犖A連任內會主席,攬炒派班受眾民怨四起,睇來攬炒派今次真係有望鶹嬼|上攬炒成功苤C ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻