logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:「本土」咬「鴿」食相醜 罵街揭疤樣樣有

2020-07-13

「有競爭就有進步」,對攬炒派謠縑A應該係「有競爭就有鬼打鬼」。攬炒派個所謂「初選」噚日最後一日投票,班人就打得更激烈,除鱄囍P人一齊圍攻民主黨現任立法會九龍西議員一蓿部]黃碧雲),仲有人話如果佢當選就要爆佢料之外,想參選新界東鴷薔D黨吳定霖亦同「本土派」鄒家成當街對罵,籪q工仲繼而動武w。另一邊廂,公民黨陳淑莊亦叫鄒家成籪q工「做鴷課先出薛p」,真係好不熱鬧。

一蓿釧O排可謂腹背受敵。前學聯副秘書長、參選超區鴽簣庢u噚日到美孚為參選九龍西黿i崑陽拉票,率先狙擊一蓿釩Y「妥協派」,話佢鶭雪|表現太過「溫和」,「究竟『妥協、溫和鴷薔D派』,仲應唔應該2020年『議會戰線』佔一席位?」

「本土派」九龍西候選人劉澤鋒噚日晏晝鶷`水劘街站時亦不斷攻擊一蓿部A話佢冇簽「初選聲明」、選舉先薄u抗爭同支援」,唔係真正鵅u抗爭者」。佢又玩踢爆話有一次一蓿麥n稱去紅磡警署支援「手足」,點知到場後第一時間係同記者「扑咪」,完鰲N挨鶭瑽,完全冇關心同支援「手足」。

鶷`水鶪蒂{h利瀚庭議辦個「初選」票站外,噚日亦有義工公然叫市民唔好投畀一蓿釵P毛孟靜,鼓動佢]投「本土派」同「前線抗爭者」,並即場推薦劉澤鋒。

黃碧雲噚日亦為選情告急,叫埋黨主席胡志偉同黨友涂謹申為佢站台,又話唔想對手因為「初選」而去「挖瘡疤、抹黑或捏造事實」,用負面方式推介自己喎。至於民主黨九龍城區議員黃國桐高調支持參選九龍西鵅u本土派」馮達浚,而唔支持一蓿部A一蓿陷N話呢個係「例外情況」,黨內稍後會跟進處理。同時,一蓿陰q來冇放棄自己麍F治路,噚日仲話會睇埋9月民調先決定係咪參選立法會喎,真係未出結果已經當「初選已死」。

簡浩名預告爆料片一蓿

不過大家並唔諗住放過一蓿部C「港獨」分子劉鬖J踩住告急鴾@蓿雩隉J「唔好浪費選票畀無勝算既(鵅^候選人了,集中票源,全投『抗爭派』!」商人簡浩名亦鐪acebook話,如果一蓿傍驉u初選」,佢就會有料爆,不過隔魖潃蚅虧慲又開道歉post,「搞到個個心郁郁要投票被(畀)碧雲,造成公眾恐慌我謹此道歉」,強調大家唔使投畀一蓿部C

吳定霖同「本土派」互數臭

新界東方面,民主黨林卓廷條隊鴽d定霖噚日鬗j圍美林h外鼤摩蒂P鄒家成儭q工嘈,話對方係「偽本土,偽勇武,鰜e線未見過」。鄒家成於是到場對質,反駁指民主黨多年薔X賣港人,令吳定霖嬲爆爆地反鬧,其間鴿黨義工仲出手打人,令情況一度混亂。

另外,公民黨超區參選人李予信噚日中午同黨魁、新界東參選人楊岳橋齊齊到大埔拉票,點知鬗j埔廣場外見記者時俾鄒家成幾個義工狙擊,話公民黨「支持民主回歸」,又鬧楊岳橋上屆補選時仲話法治未死、「Over my dead body(踏過我的屍體)」,但M家就「生勾勾企鰜蛂v。在場鴾膝謐珜租Q莊反駁︰「公民黨2006年先創黨,點樣支持民主回歸呀!」勸鄒家成儭q工做鴷課先出薛p。

■香港文匯報記者 郭家好

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻