logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「藍黃」網民均不滿馬回應

2020-09-25

特區終審法院首席法官馬道立日前發14頁聲明,有黃媒就話係「反擊」近日建制派及市民有關改善司法制度鼣纗D,但事實上就連「黃絲」都有大把人唔受馬官呢套,不斷鬧司法制度有問題,睇埋唔同平台嚘竷薑狨部A就見到無論「黃絲」、「藍絲」定一般網民,都對馬官鵀^應罵聲不絕,咁問題出自邊個度呢?

黃媒鼣纗D經常講到好似只係得「藍絲」先會鬧法庭判決,但事實上「黃絲」對法庭都係一肚怨氣。騿m立場新聞》有關新聞黚d言區,唔少「黃絲」都留言話唔信任香港麊k庭。

「Wing Kin Leung」就話馬官︰「講到幾好聽都冇用,現實剛好相反。」「Kel Lai」亦話︰「馬法官呀,你的下屬判案都要一個普通reasonable person(合理鴾H)覺得合理先得謘C已經不要說政見。」「Wai King Lee」實鬧馬官︰「自己整個司法機構喪失鬫a位仲鰜袪^落地囿璾(齱^沙。」

唔少不服法庭判決鵅u黃絲」都鬧爆馬官。「黃駿」就話︰「唔係判得唔合我心意呀,而係判得唔合邏輯呀。」「Carlos Au Yeung」亦鬧爆︰「訓(唌^醒未?仲有法治,好多未審已經唔俾(畀)保釋,已經坐ing(緊)la(啦),×街,您睇下(鵅^快必。」

再睇下籪為中立嚘竷薯^應。「Belle Ko」質問︰「唔通法官就可以無皇管?」「Yin Chung」亦話︰「如果司法公正,就冇人出聲,應自我找出問題,唔是出聲明就過骨。」

網民:被投訴更要解釋清楚

「Ryan Chan」則大段留言稱︰「馬法官聲稱假如不滿判決律政司有權提出上訴,但馬法官可知一般普通市民面對動輒以『年』的長時間司法程序是金錢與精神上的折騰,更加不要說坐了冤獄,要避免市民受到如斯折騰最重要的是要防止法官『出錯』,對於『出錯』的法官是否有跟進的程序?......當馬法官把投訴說成是公眾『不理解』,那便更加要向公眾解釋清楚來挽回信心,不是一句『你識條鐵咩,你冇資格評論』來回應。」

被歸類為「藍絲」的網民當然亦對暴徒一再被「放生」感到不滿。「Lau Cheong Fu」就質問︰「請問馬倒(道)立先生:是誰讓司法尺度長短不一?是誰漠視司法界以個人政治立場胡亂判案任意妄為?」「Adam Wong」亦指︰「很明顯是縱容暴徒,是法官自己有政治偏向,大家有眼睇,如果司法無政治偏向,大家都唔會出聲,唔係佢話唔係就唔係。」

各路網民都鬧爆,唔少仲係「有理可據」,咁究竟係司法機構有問題,定各路網民都有問題呢?■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻