logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】河童爆入獄前被「人權律師」追30萬

2020-10-29

「612人道支援基金」近日話推「第二位大律師」計劃,但成班所謂「義務律師」就俾唔少「手足」鬧爆掠水。前「香港眾志」秘書長黃之鋒(河童)前日就鐪acebook以「有關我點睇612基金同埋『人權律師』」為題發帖,兼幫「612基金」解畫,仲此地無銀咁話「可能大家覺得我處處維護基金」。不過,河童話佢自己都試過俾律師行追收30萬律師費,仲要騿u坐監前一晚叫我搵人籌錢」,但又死撐話係「『人權律師』當中樹大難免有枯枝」喎。難怪有「手足」睇完都覺得:「大壯 (狀) 黨發過豬頭,成個『(黑暴)運動』佢]最著(荂^數。」

河童前日自爆當年俾「人權律師」追數嚝D遇:「我試過俾律師行追收30萬律師費。2017年8月16日,於上庭及坐監前一晚,我就俾韋智達律師call去律師樓,同我講話要我比(畀)六位數字律師費,我話果(鶠^時羅冠聰被DQ無耐,『眾志』幾個坐監兼十幾人一齊失業,真係搞唔掂。啊,呢個人權事務律師行老細當時就話我好出名,所以竟然坐監前一晚叫我搵人籌錢,我心諗聽日都坐監又唔知坐幾耐你仲好意思提;當時佢仲在會議室點埋名,提議我叫余若薇捐錢比(畀)我......我去到2018年坐完監出來......律師樓仲去信要我還錢,金額係30萬律師費。」

網民:大狀黨發過豬頭

有網民就話終於明白點解咁多攬炒派狀棍盲撐黑暴。「高俊」話:「怪不得公民黨咁積極,成{(場)反修例,肥×哂(晒)曮蒏v,塘水滾塘魚,自己眾籌,自己落袋,所以楊岳橋講得琚A『案底令人生更精彩』,唔係點推班╞J出謗纂C」「Mallie To」就話:「(捐款)咪入曬(晒)去公民袋囉!」「Bang Chen」都話:「大壯(狀)黨發過豬頭,成個『(黑暴)運動』佢]最著(荂^數。」

有「手足」就擔心,出名眾籌多麊e童都要俾律師樓追數幾年,一般「手足」咪仲慘。「Sam Lee」就問:「點解『612(基金)』唔cover『手足』claim唔足法援之後條數?之鋒都尚且無力支付,咁當『手足』咻穜i30萬鼣獢A佢究竟有幾徬徨?可以點做?點算?」

唉!早知今日,何必當初!

■香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻