logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:鴿黨「堅守」又「鬧辭」 說好的「議會戰線」呢?

2020-11-15

說到做唔到,出糧唔遲到,呢個應該係攬炒派議員過去4年鴾u作方針苤C記得社會早前對攬炒派延任一事眾說紛紜,但鴿黨(民主黨)最終都牽頭搞鱄荂u民調」,並鰤悁739名支持者儱N見後「決定留低堅守『議會戰線』」。點知佢]延任一個月多矕N話辭職,而且辭職未正式生效已經唔開會,難怪網民齊齊聲討:「街頭『抗爭』唔見人,咁說好的『議會戰線』呢?」

「鴿粉」轉恁u追債」

7名鴿黨議員早前向立法會秘書處遞信,除鱄掄{譴責動議鼣智艅M定即時執包袱走人,其餘6人都會留到下月1日,但佢]已經集體缺席會議,並分別鰝壎瘣C體發表「臨別感言」,激到唔少當初支持佢]延任嚘竷薄u追債」。

鴿黨主席胡志偉就鐪b話會「繼續緊守崗位」同「力抗暴政」;尹兆堅就話「場波未踢完,『抗爭』路上見」;林卓廷亦稱會「堅守崗位,延續『運動』精神」。

「抗爭」唔見影 開會唔見人

不過,網民明顯唔再相信鴿黨,好似「Psc Ch」就話:「全港大部份(分)人都知一早要有新儭纁|,所以先叫你地(])唔好留係(騿^議會,結果要到無路行先搵路,仲唔係無先見之明?」「Tammy Lai」就問:「緊守邊度黿^位先?街頭『抗爭』又唔見影,『議會戰線』又唔開會,又要冇骨氣想袋埋今個月蠵先走,咁你]當初又話對抗『惡法』,又話拖得一時得一時?」

「Toby Chan」就試圖幫鴿黨解畫:「DQ4個佢]邊夠人拖呀?」「Jamie Cheuk」就糾正:「本來『泛民』就唔夠人否決議案架(謘^啦!冇4個都可以拉布,家陣係鬧緊佢]未正式辭職,仲出緊糧唔拉布呀!」

原本支持鴿黨鵅uTony Ng」已經心灰意冷:「崗位,是議會還是街頭?就係每次講一半半做一半半,呢個時候講緊守崗位,叫人支持你再三留任?再講『總辭』已經(係)放棄(鵅^一種,接受委任時都放棄過民意一次,其實你]想點?背叛左(驉^區議員,而(??)家講完『總辭』後再要緊守崗位?」

「Elise Fung」就問:「反正都唔開會,不如做盡躞蒡I區議員鶠]個)位啦,定係仲掛住個3萬幾蚊?解散民主黨啦,對你地(])真係好失望」。

■香港文匯報記者 雨航

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻