logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】「獨」師喪插「蒍說v:走佬唔係抗爭

2020-12-08
■「無神論者的巴別塔」批評「黃絲」盲目吹捧許智葝蝪k一事。 fb截圖■「無神論者的巴別塔」批評「黃絲」盲目吹捧許智葝蝪k一事。 fb截圖

之前仲話自己有被捕準備、無畏無懼鴷薔D黨前成員許智艉@聲bye bye就走魖苤A留返一班黑暴炮灰自己留鰣輕銣內吽A但唔少傳統「飯民」支持者依然力撐,令到「獨派」嬲到開post狂鬧,其中中文大學「獨」講師劉正髽acebook專頁「無神論者的巴別塔」亦爆粗鬧「黃絲」「最×鍾意就係濫情」,強調走佬唔係抗爭,唔值得歌頌;亦有網民話許智艅咧衎寣A只會累到其他人難以保釋,情況猶如過橋抽板。

可能頂唔順班豬隊友,「無神論者的巴別塔」日前出鷜g文狂鬧吹捧許智艀陸暋D,直言︰「『流亡』就係『流亡』,並唔會因此變成鬻靰均F就算你『流亡』之後繼續打國際戰線,又或者聲援香港抗爭者,走佬就係走佬,我地(])唔應該將呢個行為吹捧成為英雄」,如果唔係對唔住坐緊監鵅u義士」喎。

佢又舉例說明話,當日「港獨」分子梁天琦同黃台仰一個選擇坐監,一個選擇走佬,「梁天琦受麰W,遠遠比黃台仰受鵀h;如果將黃台仰巀諡鳩j捧成同梁天琦一樣,咁就係對梁天琦犧牲鴾@種藐視。」

批「黃絲」濫情美化

「無神論者的巴別塔」仲開地圖炮轟埋其他人話︰「香港人,尤其係班『黃絲』,最×鍾意就係濫情。......『黃屍』最鍾意講『你對唔對得住死去儭q士』,如果今日你不停吹捧許智萿G(鶠^篇矯情到有囍袕黻直桷n明,將許智腄y流亡』海外呢個舉動等同於其他正響香港受緊苦、甚至已失去性命鵅y義士』,咁你地(])就真係對唔住佢地(])鴷I出同犧牲。」

至於鶦Z將自己移民講成係「抗爭」鵅u黃絲」KOL,「無神論者的巴別塔」都鬧爆呢班人「嘔(噁)心」,揶揄班人鰨外做網紅靠「黃絲」課金支持,甚至搞移民生意︰「抗爭條×咩!你話你為生活糊(餬)口無問題,話自己係抗爭者,係侮辱驉y抗爭』兩個字囉!」

「城邦派」支持者「Cheung Ka Chun」亦轉發網民言論話︰「如果閣下為許智艀言『流亡』感恩,在下希望你諗多步──此例一開,法庭勢將難判保釋,往後捉到的人還押(柙)候審。許智葧N像過了吊橋,然後切斷繩子一樣。係呀,佢過到呀,然後呢?然後就沒有然後。」

網民憂影響其他人保釋

網民「Lam Lam Lee」就揶揄「飯民」話︰「泛民:『我地(])真係好×鐘(鍾)意出賣香港人。』」「Will Long」亦話︰「我估將來齯H被政府告,佢]要拎成副身家同護照,再加人事擔保,至保釋到......」

「Marco Khan」就認為「黃絲」鼢摯蚕N得救︰「香港『黃絲』選出來的許智腄A在最後一刻還是出賣了全香港人。然後他的選民還贊同他的決定。香港真係奇地。」■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻