logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

熱點民議

2021-01-04

李先生:昨日確診人數少咗都鬆咗一口氣,但仍然有唔少漏洞,有反彈可能,好似中環好多外傭聚集,好多唔遵守防疫規定,但你(警察)唔檢控佢哋就唔會驚,就會繼續聚集。另外市民外出慶祝節日亦增加病毒傳播風險,大家留喺屋企過節係最好,希望政府繼續實施嚴厲防疫措施,市民亦要跟足政府指引,先可以盡早清零。

袁先生:就算近日確診人數有回落都唔可以掉以輕心,我屋企今年都未做冬,費事舟車勞頓,增加風險,始終長者同細路仔都係高風險。𠵱家啲外籍人士聚集問題仍然好嚴重,我更加擔心,政府應該要留意鵅A現階段大家應該繼續保持自律,做好清潔同防護。

羅婆婆:𠵱家差唔多每逢星期六日就好多人,又唔戴口罩,又周圍掉(口罩)。𠵱家落街買餸都有排行,又唔行得快,好驚有碰碰撞撞整親,所以都早啲出門口。

陳婆婆:唔係好擔心,大部分人都有戴口罩,但都見到有啲人唔合作,除咗口罩周圍走,不過𠵱家要罰錢,應該冇咁大膽。𠵱家啲餐廳多咗人,又逼,所以都係外賣返屋企食。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻