logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「灣仔起步」身有屎 「老闆」被拉急收檔

2021-01-08

警方噚日依法拘捕涉嫌違反香港國安法顛覆國家政權罪儮O50人,包括攬炒派灣仔區議會主席楊雪盈。由佢牽頭、聯同多名攬炒派成立鵀a區組織「灣仔起步」噚晚透過社交網頁宣布,將即日解散並停止運作,實力演繹乜叫樹倒猢猻散。有網民就話,如果佢]唔係身有屎又使乜解散呢?

由楊雪盈等多個攬炒派政治「素人」組成鵅u灣仔起步」,鰜e年參與區議會選舉,在灣仔區取得多席,包括現任灣仔區議會副主席麥景星,區議員羅偉珊、陳鈺琳、顧國慧、邱汶珊。其中一名成員、中文大學舊生楊子雋鷈礎~11月中大畢業禮上,因為涉參與未經批准非法集結被捕,最後獲保釋。

煽動人]為自己爭利益黈伬唌A佢]從來唔知驚,但噚日佢]「老闆」被拉後,佢]立即通過facebook發帖話,決定即日起解散並停止運作,但就話會「以其他方式延續並守護社區」喎。

「自己人」:楊雪盈有冇參與﹖

身為「自己人」,職工盟清潔服務業職工會總幹事杜振豪就發帖質疑:「灣仔起步的決定,與昨日(前日)『民主派』聯合記招的姿態背道而馳(即係『無畏無懼』齱^。究竟這個決定,楊雪盈有冇份參與呢?她在警署中知道此事會有甚(什)麼感覺?」

網民「Edwin San Sin」打趣道:「灣仔剛起步,赤柱就快到。咁快鵅H佢坐國安號儦嚏I」「King Martin」就突破盲腸:「其實你]係為鱆幫洈A務?定係港府所指的反中亂港組織?如果係為社區及灣仔居民服務點解要解散呢?真係唔明白你]成立的初心!」「Ming So」不滿道:「做乜要解散,一灠礅驤ㄤL,你當初成立時以為呢條路真係好好行咩。」「Peterson William」就揶揄:「即日收皮無吉屎,革命喎,革你腦帽!」

●香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻